پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1402

پایه دوازدهم

آیا خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس Binance توصیه می شود؟

۴ بازديد
مدارک وریفای و احراز هویت بایننس I افتتاح حساب بایننس I خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس I تلماتو I مدارک وریفای بایننس

بایننس یکی از بازار های رمز ارز جهان است که شما می توانید در آن ارز دیجیتال مورد نظرتان را خرید و فروش کنید. از آن جایی که این بورس بیش از 100 نوع ارز دیجیتال مختلف مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل، لایتکوین و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کند شاید شما هم علاقه داشته باشید که در این صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنید. امروزه به دلیل تحریم امکان افتتاح و وریفای حساب بایننس وجود ندارد برای همین ممکن است خیلی از افراد به دور زدن تحریم روی آورده باشند. خرید اکانت وریفای شده بایننس ، یکی از گزینه هایی است که این روز ها در بازار زیاد سر و صدا کرده است. با ادامه مطلب همراه باشید تا بیشتر با این مقوله آشنا شوید .

 

 وریفای بایننس

 

اکانت آماده و وریفای شده بایننس چیست؟

اکانت وریفای شده بایننس به معنای یک حساب کاربری بایننس است که از لحاظ امنیتی و هویتی، تأیید شده است. با داشتن اکانت وریفای شده باینس، شما می‌توانید به حداکثر سطح امنیت و امکانات بایننس دسترسی پیدا کنید.

برای وریفای شدن یک حساب کاربری بایننس ، شما باید اطلاعات شخصی خود را در سایت بایننس با نشانی ( binance.com ) وارد کنید و مدارک هویتی لازم برای وریفای بایننس خود را ارسال کنید تا بایننس بتواند هویت شما را تأیید کند. برای ارسال مدارک هویتی، بایننس اغلب از یک فرایند وریفیکیشن ( تایید ) دو مرحله‌ای استفاده می‌کند که شامل ارسال عکس یک مدارک هویتی (مانند کارت ملی یا گذرنامه) و سلفی با آن مدارک هویتی است.

اما به دلیل تحریم ها این امکان برای کاربران ایرانی وجود ندارد برای همین در واقع اکانت آماده و وریفای شده بایننس با عکس و اطلاعات شخص دیگری ایجاد می شود و از لحاظ امنیتی مشکل دارد. این به این معنی است که در واقع شما با خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس امنیت حساب خود را در معرض خطر قرار می دهید.

توجه : هنگام استفاده از اکانت آماده و وریفای شده بایننس باید آی پی همان کشوری را استفاده کنید که مدرک آن را دارید برای این دلیل شما باید هنگام خرید اشتراک ******* به این قضیه توجه کنید البته در صورت استفاده از ******* نیز ممکن است برای شما مشکلاتی به وجود آید.

 

مزایای اکانت وریفای و احراز هویت شده بایننس

همانطور که می دانید بایننس وریفای و احراز هویت را برای همه کاربران لازم می داند و تمامی افرادی که در این صرافی قصد فعالیت دارند باید حساب بایننس خود را با مدارک معتبر وریفای کنند و این موضوع باعث شد که کاربران ایرانی دیگر نتوانند در این بورس رمز ارز مبادله کنند.

 

مدارک وریفای و احراز هویت بایننس I افتتاح حساب بایننس I خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس I تلماتو I مدارک وریفای بایننس

 

احراز هویت بایننس، یکی از مراحل مهم و ضروری در فرآیند ثبت نام در این بورس است که شما حتما باید پس از افتتاح حساب در بایننس انجام دهید. این مرحله، برای افزایش امنیت و جلوگیری از سوء استفاده از آن صورت می‌گیرد. در ادامه، به برخی از مزایای احراز هویت در بایننس اشاره می‌کنیم:

  1. افزایش امنیت : با افتتاح حساب و احراز هویت در بایننس، شما به عنوان کاربر، سطح دسترسی بیشتری به خدمات و امکانات این بازار رمز ارز خواهید داشت و در نتیجه از امنیت بیشتری بهره مند خواهید شد. همچنین، با احراز هویت و وریفای بایننس ، می‌توانید از تحریم‌ها و قوانین مربوط به مبادلات پولی در کشورهای مختلف، مستثنی شوید.
  1. افزایش سقف مبادله : با احراز هویت در بایننس، می‌توانید حداکثر از سقف مبادله پشتیبانی شده توسط Binance بهره مند شوید. در حالت عادی، سقف مبادله برای کاربرانی که احراز هویت نکرده‌اند، محدود است.
  1. دسترسی به امکانات بیشتر : با احراز هویت در بایننس، می‌توانید به امکانات بیشتر و ابزارهای پیشرفته‌تری دسترسی داشته باشید. این امکانات شامل گزارش‌های تحلیلی، نمودارهای پیشرفته، امکانات ورود و خروج پول و… است.
  1. کاهش کارمزد : برای کاربرانی که پس از افتتاح حساب بایننس ، احراز هویت کرده‌اند، بایننس کارمزد کمتری برای معاملاتی که انجام می‌دهند، در نظر گرفته است. همچنین، با احراز هویت، می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید که ممکن است در کاهش کارمزد‌ها بسیار مؤثر باشد.

بنابراین، احراز هویت در بایننس ( Binance )، به شما اجازه می‌دهد تا بهترین استفاده را از خدمات و امکانات این بورس برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز داشته باشید.

 

روش های دور زدن تحریم های بایننس و دلایلی که نباید از آن استفاده کنید.

روش های مختلفی برای دور زدن تحریم ها و وریفای بایننس ( Binance ) وجود دارد اما در این مقاله برای شما به دو روش اشاره خواهیم کرد.

 

خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس I مدارک وریفای و احراز هویت بایننس I افتتاح حساب بایننس I تلماتو I مدارک وریفای بایننس

 

1. استفاده از مدارک اقامت کشورهای دیگر برای وریفای شدن و احراز هویت حساب بایننس :

احراز هویت یا وریفای حساب در بایننس، یکی از مراحل مهم و ضروری در فرآیند ثبت نام در این بورس است. در این مرحله، باید مدارک شناسایی خود را ارائه کنید تا هویت شما تأیید شود. اما باید به یاد داشته باشید که بایننس، فقط مدارک شناسایی کشورهای خاصی را قبول می‌کند و استفاده از مدارک کشورهای دیگر ممکن است منجر به رد درخواست شما شود.

دلیل این موضوع، این است که بایننس می‌خواهد مطمئن شود که افرادی که در این بورس ثبت نام می‌کنند، از کشورهایی هستند که به عنوان کشورهای مجاز به معاملات رمزارزی شناخته شده‌اند. به علاوه، بایننس باید اطمینان حاصل کند که مدارک شناسایی شما، دارای صلاحیت لازم و معتبری هستند.

بنابراین، باید از مدارک اقامت کشور معتبر استفاده کنید. در صورتی که مدارک شناسایی شما با کشوری که در آن زندگی می‌کنید، مطابقت ندارد، بایننس ممکن است درخواست شما را رد کند یا اقدام به مسدود کردن حساب شما کند. بنابراین، بهتر است از مدارک شناسایی معتبر استفاده کنید.

در صورتی که شما از مدارک شخص دیگری استفاده کنید که به آن دسترسی ندارید ممکن است اطلاعات شما درز پیدا کند و شما دارایی که با زحمت به دست آورده اید را با مسدود شدن حساب تان از دست بدهید.

 

2. استفاده از اکانت آماده و وریفای شده بایننس

خرید و استفاده از اکانت آماده و وریفای شده در بایننس برای احراز هویت، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و ممکن است با مشکلات جدی همراه باشد. این کار به دلیل دو دلیل اصلی قابل توجیه نیست:

  • مشکلات امنیتی : اگر شما از اکانت وریفای شده با اطلاعات افراد دیگری برای احراز هویت خود در بایننس استفاده کنید، دارای مشکلات امنیتی جدی خواهید بود. این اکانت ممکن است با رمز عبوری که به شما نمی‌دهند، ایجاد شده باشد و حساب بایننس شما ممکن است در معرض دسترسی افراد ناشناس قرار بگیرد. به علاوه، در صورتی که از اکانت دیگری برای احراز هویت شما در بایننس استفاده کنید، احتمال اینکه حساب شما بلافاصله پس از ورود به سیستم مسدود شود، بسیار بالاست.
  • نقض شرایط و قوانین بایننس : استفاده از اکانت وریفای شده با اطلاعات شخص دیگری برای احراز هویت، یک نقض شرایط و قوانین بایننس است. شاید بایننس بعد از چند مدت، مجددا از شما وریفای بخواهد! در این صورت اگر شخص در دسترس نبود چه کار میخواید بکنید؟

بنابراین، برای احراز هویت و وریفای حساب بایننس، باید از مدارک شناسایی معتبر استفاده کنید و از استفاده از اکانت وریفای شده دیگران برای احراز هویت خودداری کنید. این کار به شما امنیت بیشتری را در برابر دسترسی دیگران به حساب شما فراهم می‌کند و همچنین از نقض شرایط و قوانین بایننس جلوگیری می‌کند. همه این مواردی که ذکر شد دلایل کافی هستند که شما نخواهید به خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس اقدام کنید. بنابراین بهتر است پس از افتتاح حساب ، وریفای و احراز هویت بایننس را با مدارک معتبر انجام دهید و از امنیت حساب تان اطمینان خاطر حاصل کنید.

 

استفاده از ******* یا vps برای حساب وریفای شده بایننس

 

خرید اکانت آماده و وریفای شده بایننس I مدارک وریفای و احراز هویت بایننس I افتتاح حساب بایننس I تلماتو I مدارک وریفای بایننس

 

به دلیل این که ایران در لیست تحریم ایالات متحده است بنابراین ایرانیان نمی توانند از خدمات بایننس استفاده کنند بنابراین شما باید برای وصل شدن به حساب بایننس خود از ******* استفاده کنید اما نکته قابل توجه این است که باید از ******* های IP ثابت استفاده کنید در صورتی که با هر بار ورود به حساب کاربری آی پی شما تغییر پیدا کند حساب شما مسدود می شود و دو حالت پیش می آید یا باید حساب خود را ببندید و دوباره حساب بایننس تازه ای با مدارک جدید ایجاد کنید یا این که حساب شما مسدود می شود و دارایی شما در بایننس بلوکه می شود و از دسترس شما خارج خواهد بود.

بایننس از سیستم‌هایی استفاده می‌کند که قادر به تشخیص آی پی‌هایی هستند که به طور مداوم از آنها برای دسترسی به حساب کاربری استفاده می‌شود. شما می توانید برای این بدانید تاثیر تغییر آی پی بر حساب بایننس وریفای شده چیست می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 تاثیر تغییر آی پی بر اکانت وریفای شده بایننس

توجه: باید از آی پی کشور هایی استفاده کنید که در لیست کشور های تحریم در بایننس نباشند.


کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید برای شما در مورد اکانت وریفای شده بایننس و پیامد های آن برایتان صحبت کردیم که چه خطراتی ممکن است برای حساب شما پیش آورد.

توصیه ای که تلماتو برای شما دارد این است که در صورتی که نیاز میخواهید حتما از صرافی بایننس استفاده کنید و چاره ای ندارید از چهره افراد خانواده و یا دوستان مورد اعتماد استفاده کنید و اگر این مورد هم ممکن نبود از جاهای مطمئن و مورد اعتماد اکانت اماده و وریفای شده بایننس را تهیه کنید که امکان پشتیبانی هم داشته باشند.


سوالات متداول

1. از آی پی کدام کشور ها باید برای فعالیت در بایننس استفاده کرد؟

بایننس در حال حاضر به شهروندان بیشتر کشورها اجازه دسترسی داده است، با این حال برخی کشورها به عنوان کشورهای تحریم شده شناخته شده‌اند و از دسترسی به بایننس محدودیت دارند. برای دسترسی به بایننس، شما باید از یک آی پی معتبر استفاده کنید که به عنوان یک کشور مجاز شناخته شده است.

2. برای احراز هویت و وریفای حساب بایننس آیا می توان از اشخاص دیگر استفاده کرد؟

انجام این کار خطرناک است چرا که ممکن است صرافی بایننس متوجه این موضوع شود و حساب شما مسدود و دارایی شما از دسترس خارج شود و یا این که صاحب پاسپورت موجودی کیف پول شما را به به حساب خودش انتقال دهد .

3. آیا برای وریفای کردن حساب کاربری باید هزینه‌ای پرداخت کرد؟

خیر اگر خودتان وریفای حساب بایننس را انجام دهید رایگان است .


خدمات مشابه:

  وریفای بای بیت

  وریفای کوکوین

تاثیر تغییر آی پی IP بر اکانت وریفای شده بایننس BINANCE

۷ بازديد
تحریم بایننس I حساب وریفای شده بایننس I بایننس در ایران I وریفای بایننس I آی پی ( IP ) ثابت بایننس I کشور های تحریم در بایننس I تلماتو I

بایننس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی در جهان است. صرافی بایننس در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این بازار برای خرید، فروش و معاملات ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. بایننس که خدمات مالی متنوعی ارائه می دهد و از امنیت بالایی برخوردار است یکی از پرطرف دار ترین بازار های ارز دیجیتال در جهان می باشد. از جمله این خدمات می توان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، مبادلات، سپرده‌گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال و غیره اشاره کرد. این پلتفرم از بیش از 200 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. این صرافی خطوط امنیتی بالایی برای حفظ سپرده های شما دارد. اکانت وریفای بایننس به تغییرات آی پی حساسیت زیادی ندارد.  اما در صورتی که این عمل بارها اتفاق بیفتد و به ویژه آی پی ( IP ) کشور های تحریم در بایننس ( Binance ) مانند ایران شناسایی شود، اکانت شما تا مدت ها مسدود می شود. چون سیستم امنیتی این پلتفرم حس می کند حساب شما در دست افراد مختلفی قرار گرفته است و این مسدودیت برای حفاظت از حساب شماست.

وریفای تضمینی بایننس

 

آی پی های  ( IP ) کشور های تحریم در بایننس

تحریم ها معمولا دلایل سیاسی و اقتصادی دارند و ایران نیز به دلیل تحریمات امریکا علیه ایران در لیست تحریم صرافی بایننس قرار گرفته و فعالیت آن محدود شده است. البته کشور های دیگری مثل آمریکا نیز از این پلتفرم استفاده نمی کند و تحریم شده است و پلتفرم دیگری با آدرس Binance.us برای آمریکا طراحی و راه اندازی شده است.

توجه : چون کاربران آمریکایی حساب خود را بسته اند بنابراین شما نباید با آی پی آن وارد حساب بایننس خود شوید.

توجه : هنگام تهیه آی پی ثابت برای بایننس سراغ آی پی کشور های تحریم در بایننس نروید. 

از کشور های تحریم در بایننس می توان به ایران، کره شمالی، سوریه، لبنان، لیبی، کوبا، ونزوئلا و … اشاره کرد.

برخی کشور ها نیز خود به بایننس اعلام کرده اند که فعالیت خود را متوقف کند که شامل مالزی ، انگلستان ، ایتالیا ، سنگاپور، آلمان و ژاپن می باشد.

در صورتی که برخی کشور ها قوانین خود را عوض کنند و شرایط مطلوب باشد ممکن است تحریم ها برداشته شده و به راحتی بتوان در کشور خودتان از حساب وریفای شده بایننس استفاده کنید و لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای تحریم در بایننس هستند می توانید به مقاله ای که تلماتو برای شما آماده کرده است را مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی  فعالیت کدام کشور ها در بایننس ممنوع است؟
 

 

بایننس در ایران I تحریم بایننس I آی پی ثابت بایننس I وریفای بایننس I اکانت و حساب وریفای شده بایننس I کشور های تحریم در بایننس I تلماتو I

 

چرا باید از آی پی ثابت استفاده کنیم؟

استفاده از آدرس آی‌پی ثابت برای فعالیت در بایننس ، امنیت و عدم تغییر آدرس آی‌پی را تضمین می‌کند. با استفاده از آدرس آی‌پی ثابت، شما می‌توانید از هرگونه تغییر در آدرس آی‌پی خود جلوگیری کنید و احتمال دسترسی غیر مجاز به اکانت وریفای شده بایننس خود را کاهش دهید.

کاربران ایرانی به دلیل تحریم هایی که اعمال شده است نمی توانند با آی پی ایرانی وارد پلتفرم بایننس شود در صورتی که شما از آی پی ایرانی یا یکی از کشور های تحریم در بایننس استفاده کنید مجبور خواهید شد که موجودی حساب خود را خالی کنید و حساب بایننس ( Binance ) وریفای شده خود را ببندید، به همین دلیل لازم است از ******* یا VPS استفاده کنید.

مطمئنا به دلیل تحریم ها شما هر روز با ******* سر و کار داشته اید و می دانید که با هر بار باز و بسته کردن بسیاری از ******* های رایگان و پولی شما به آی پی کشور های متعددی وصل می شوید برای همین لازم است ******* آی خرید کنید که IP آن ثابت و به کشور های تحریم در بایننس متعلق نباشد.

اگر پیش از این اطلاعی نداشتید که این نکات را رعایت کنید می توانید موجودی حساب Binance خود را برداشت کنید و سپس با بستن حساب کنونی حساب جدیدی برای خود بسازید. برای افتتاح و وریفای حساب در بایننس می توانید به آدرس سایت مراجعه کنید.

 

Vps  چیست؟

Vps  همان سرور مجازی اختصاصی می باشد. سرور را می توان مثل یک کامپیوتر شخصی بزرگ در نظر گرفت با این تفاوت که این سرور ها دارای قدرت سخت افزاری بالایی هستند و داده ها و اطلاعات سایت ها روی آن ذخیره می شوند. زمانی که شما نیازی داشتید تا از اطلاعات یک سایت استفاده کنید با سرچ کردن آدرس سایت می توانید مستقیم وارد شده و سرور پس از دریافت اطلاعات لازم، داده های سایت را برای شما نمایش می دهد تا بتوانید از خدمات آن بهره ببرید.

اگر برای دور زدن تحریم بایننس در ایران یا یکی از کشور های تحریم می خواهید از VPS استفاده کنید بهتر است قبل از خرید آن روش کار کردن با سرور مجازی را یاد بگیرید که چندان کار راحتی نیست و هم چنین بهتر است قیمت بالای آن را در نظر بگیرید و بعد تصمیم بگیرید.

توجه: هنگام خرید اشتراک سرور مجازی VPS فقط می توانید یک لوکیشن انتخاب کنید. 

 

مشکلات استفاده نکردن از ******* های آی پی ثابت برای اکانت وریفای شده بایننس

تغییر آی پی ممکن است تاثیرات متفاوتی بر اکانت وریفای شده بایننس ( Binance ) شما داشته باشد. این پلتفرم برای امنیت حساب کاربران از تکنولوژی تشخیص آی پی استفاده می کند تا از این طریق فعالیت های مشکوک را شناسایی و مسدود کند.

 

  1. قطع شدن دسترسی به حساب بایننس و مسدود شدن حساب

در صورتی که حساب وریفای شده بایننس دارید ( Binance ) و با آی پی های مختلفی وارد حساب کاربری بایننس خود شوید به دلیل امنیتی که بایننس ( Binance ) دارد حس می کند اطلاعات شما در دسترس افراد دیگری قرار گرفته است و ممکن است اکانت بایننس شما در خطر باشد برای همین احتمال این وجود دارد که حساب شما مسدود شود.

 

  1. احراز هویت مجدد

بایننس ( Binance ) احراز هویت و وریفای حساب را برای همه کاربران اجبار کرده است و اگر آی پی شما حین فعالیت در بایننس تغییر پیدا کرد ، بایننس ممکن است شما را به عنوان یک کاربر جدید شناسایی کند و برای احراز هویت تان از شما مدارکی مانند اسکن پاسپورت یا شناسنامه بخواهد.

 

  1. از دست دادن سرمایه

در صورتی که هنگام افتتاح و احراز هویت حساب بایننس از مدارک کشور های دیگر یا فیک استفاده کنید بایننس حساب شما را به دلیل نقض قوانین بلوکه می کند و شما قادر نخواهید بود موجودی خود را برداشت کنید.

 

    4. کاهش سرعت اینترنت و ایجاد مشکل حین فعالیت در بایننس

ممکن است زمانی که شما نیاز دارید با این پلتفرم کار کنید ******* ها سرعت اینترنت را کاهش دهند و با قطع و وصل شدن اینترنت آی پی شما در بایننس تغییر کند و پیامد های احتمالی شما را با مشکلاتی مواجه کنند.

 

پیام های بایننس ( Binance ) در هنگام تغییر زیاد آی پی

1. اگر وریفای پلاس بایننس را انجام نشده باشد : اگر قبلا در بایننس حساب کاربری ایجاد کرده اید و هنوز وریفای پلاس حساب خود را انجام نداده اید و تعداد تغییر ای پی شما زیاد بوده باشه و احیانا اگر ای پی کشور های ممنوعه مانند ایران بر روی بایننس افتاده باشه، پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد که از شما میخواد وریفای پلاس را انجام دهید با به عبارتی قبضی برای آنها بفرسیتد و ثابت کنید که ساکن کشور دیگری هستید.

بایننس I بایننس در ایران I تحریم بایننس I آی پی ثابت بایننس I وریفای بایننس I اکانت و حساب وریفای شده بایننس I کشور های تحریم در بایننس I تلماتو I

2. اگر وریفای پلاس انجام شده باشد : در صورتی که وریفای پلاس حساب بایننس خود را انجام داده باشید، دو احتمال وجود دارد: حالت اول: اگر تعداد تغییر ای پی شما کم باشد و یا حتی ای پی کشورهای ممنوعه مانند ایران بر روی بایننس افتاده باشد، از شما میخواد که قبض جدیدی برای بایننس بفرسیتد. حالت دوم: اگر تعداد تغییر ای پی شما خیلی زیاد باشد، احتمال زیاد حساب شمار و می بندند و از شما میخواهند که حساب خود را تخلیه کنید.

 

 


کلام آخر 

به دلیل تحریم های بسیار علیه ایران بایننس هیچ خدماتی برای کاربران ایرانی ارائه نمی دهد بنابراین لازم است شما با استفاده از ******* یا VPS استفاده کنید تا موقعیت مکانی شما ثابت بماند و بتوانید با اکانت وریفای شده بایننس از خدمات این پلتفرم استفاده کنید. 


سوالات متداول

1. آیا بایننس برای ارائه خدمات خود در کشورهای تحریم شده، به دنبال راه‌حل‌هایی است؟

بله بایننس به دنبال راه حلی برای ارائه خدمات به کشور هایی است که تحریم شده اند اما چون این تحریم ها دلایل سیاسی دارند زمان بر است اما هنوز هم در برخی کشور ها مثل ایران خدماتی از طریق شرکت‌های واسط ارائه می دهد.

 


خدمات مشابه وریفای 

 وریفای بای بیت

 وریفای کوکوین

API بایننس چیست ؟ و چگونه فعال کنیم ؟ + تعیین دسترسی و اعمال محدودیت در ای پی ای Binance

۶ بازديد
API بایننس چیست | فعالسازی API در بایننس | دسترسی به ای پی ای | محدود کردن معامله از طریق API

API بایننس، یک رابط برنامه‌نویسی است که به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد با بایننس تعامل داشته و عملیات‌های مختلفی را انجام دهند. این API شامل مجموعه‌ای از دستورات برنامه‌نویسی و ربات ها است که به صورت خودکار با بایننس ارتباط برقرار می‌کند. با فعالسازی API بایننس امکان انجام عملیات‌هایی مانند خواندن اطلاعات حساب، قراردادهای هوشمند، ایجاد سفارش و مدیریت آن‌ها را فراهم می‌کند. حتما برای استفاده باید وریفای بایننس انجام شده باشد. برنامه‌نویسان می‌توانند با استفاده از api بایننس، برنامه‌هایی بسازند که با بایننس تعامل دارند. برای مثال، برنامه‌نویسان می‌توانند برنامه‌های موبایل و وب را بسازند که از اطلاعات بایننس استفاده کنند و امکان خرید و فروش و ترید با api بایننس ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کنند. همچنین، API بایننس به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که برنامه‌هایی بسازند که به صورت خودکار با بایننس تعامل داشته و داده‌هایی را برای تحلیل و مدیریت تجاری بدست آورند.

API بایننس شامل API‌های مختلفی است که برای انجام عملیات‌های مختلف در بایننس استفاده می‌شوند. برخی از api های مهم بایننس عبارت‌اند از:

1. REST API: این API برای انجام عملیات‌های مختلف مانند خواندن اطلاعات حساب، قراردادهای هوشمند، ایجاد سفارش و مدیریت آن‌ها استفاده می‌شود.

2. WebSocket API: این API برای ارسال داده‌های پویا به برنامه‌هایی که با بایننس ارتباط دارند، استفاده می‌شود.

3. Spot API: این API برای ایجاد و مدیریت سفارشات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار Spot استفاده می‌شود.

4. Futures API: این API برای ایجاد و مدیریت سفارشات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار Futures استفاده می‌شود.

5.Margin API: این API برای ایجاد و مدیریت سفارشات در بازار Margin استفاده می‌شود.

با استفاده از ایجاد API بایننس، برنامه‌نویسان می‌توانند برنامه‌هایی بسازند که با بایننس تعامل دارند و امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کنند. همچنین، با استفاده از API بایننس، شما می‌توانید اطلاعات حساب خود را در بایننس مدیریت کنید و از طریق برنامه‌هایی که با استفاده از API ساخته شده‌اند، به راحتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

 

 

 

وریفای حساب بایننس | تایید هویت بایننس | احراز هویت صرافی بایننس

 

فهرست مطالب

آیا برای ایجاد کلید API در بایننس نیاز به تایید هویت دارم؟

بله، برای ایجاد کلید API در بایننس نیاز به , وریفای بایننس خود و تأیید هویت دارید. که تیم تلماتو این سرویس را برای شما عزیزان ارائه میکند.  بایننس به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارز در جهان، برای حفظ امنیت کاربران خود، الزامات تایید هویت را برای فعالسازی کلید API در نظر گرفته است.

برای تأیید هویت در بایننس ، باید ابتدا یک حساب کاربری در بایننس ایجاد کنید و آن را با مدارک شناسایی خود تأیید کنید. برای تأیید هویت در بایننس، شما باید مدارک شناسایی معتبری مانند کارت ملی یا پاسپورت خود را ارسال کنید و سپس منتظر تأیید آن توسط تیم بایننس باشید. پس از تأیید هویت، شما می‌توانید به بخش “API Management” در پنل کاربری خود بروید و یک کلید API جدید ایجاد کنید.

در ایجاد کلید API بایننس ، شما باید تنظیمات امنیتی مربوط به آن را تعیین کنید. بهتر است از امکانات امنیتیی که بایننس ارائه می‌دهد مانند تأیید دو مرحله‌ای و تعیین محدودیت‌های دسترسی به داده‌ها استفاده کنید.

به طور کلی، بایننس برای فعالسازی کلید API و استفاده از آن، الزاماتی را در نظر گرفته است که برای حفظ امنیت کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده از API بایننس،لازم است رعایت شوند.

 

 

 

آموزش فعالسازی Futures API در بایننس برای ترید

برای فعالسازی Futures API در بایننس جهت ترید ، شما باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش “API Management” استفاده کنید. در این بخش، شما می‌توانید کلید API برای حساب خود ایجاد کنید و تنظیمات دسترسی را برای کلید API تعیین کنید.

برای فعالسازی Futures API، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید.

2. در منوی بالا، بر روی “Account” کلیک کرده و سپس بر روی “API Management” کلیک کنید.

API بایننس | ترید با api بایننس آموزش فعالسازی و روش های محدود کردن دسترسی + مهمترین نکات api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی

 

3. در پنجره جدید، نام کلید API خود را وارد کنید و بر روی “Create” کلیک کنید تا کلید api شما ایجاد شود.

API بایننس | آموزش فعالسازی و روش های محدود کردن دسترسی + مهمترین نکات api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی

4. سپس  دسترسی‌های مورد نیاز برای کلید API را انتخاب کنید. برای فعالسازی Futures API، باید دسترسی “Enable Futures” را انتخاب کنید. کلید API شما به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد. برای استفاده از Futures API، شما باید از این کلید ای پی آی استفاده کنید.

ترید با api بایننس | آموزش فعالسازی و روش های محدود کردن دسترسی + مهمترین نکات api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی

5. برای استفاده از Futures API، شما باید به دستورالعمل‌های مربوطه برای اتصال به API بایننس و انجام عملیات‌های مختلف مراجعه کنید. برای مثال، برای ایجاد سفارش در بازار Futures، شما باید از دستورالعمل “POST /fapi/v1/order” استفاده کنید. و یا اگر خودتان استفاده نمکنید و آن را در اختیار شخص دیگری قرار میدهید در ادامه نکات را با دقت بخوانید.

بعد از فعال کردن کلید API، باید آن راه‌های امنی را برای نگهداری آن در نظر بگیرید. به‌طور کلی، بهتر است که کلید api  خود را در محیطی امن نگهداری کنید و آن را با دیگران به اشتراک نگذارید. همچنین، برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، بهتر است فقط دسترسی‌های لازم را برای کلید API خود تنظیم کنید.

 

 

 

 

 مهمترین نکات api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی امنیت

 

نکات مهم در دادن دسترسی برای ترید با API بایننس به دیگران ؟

دادن دسترسی برای ترید با api بایننس به دیگران می‌تواند برای ایجاد ارتباط بین برنامه‌های مختلف و کاربردی با بازارهای بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مفید باشد. اما به شرطی که این دسترسی با احتیاط و دقت لازم داده شود. در ادامه چند نکته مهم در دادن دسترسی API بایننس به دیگران بیان شده است:

1. ایجاد یک حساب API: برای استفاده از API بایننس برای ترید ، باید یک حساب API ایجاد کنید. پس از فعالسازی حساب، کلید API و رمزعبور را دریافت خواهید کرد. این کلید API و رمزعبور به‌عنوان اطلاعات احراز هویت api شما استفاده می‌شود و باید به دقت نگهداری شوند.

2. محدود کردن دسترسی: قبل از دادن دسترسی API بایننس به دیگران، باید دقیقاً بررسی شود که کدام قسمت‌های حساب کاربری قابل دسترسی هستند و چه نوع دسترسی‌هایی از آن‌ها برای دیگران ارائه می‌شود. بهتر است که دسترسی‌های لازم را محدود کرده و فقط دسترسی‌های مورد نیاز برنامه‌ی خود را به دیگران منتقل کنید. همچنین باید درنظر داشت که هرگونه دسترسی اضافی به حساب کاربری شما می‌تواند به دیگران اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات حساب کاربری شما را بدهد و امنیت آن را تهدید کند.

3. استفاده از کلید API جداگانه: برای دادن دسترسی API بایننس به دیگران، بهتر است از یک کلید API جداگانه تهیه کنید که مختص به دسترسی دیگران باشد و قابلیت تغییر رمزعبور آن را داشته باشید. همچنین باید به دقت دسترسی‌های این کلید API را مشخص کنید و فقط دسترسی‌های لاز آن را به دیگران منتقل کنید.

4. مراقبت از کلید API: باید محافظت کافی برای کلید API خود داشته باشید و آن را در یک محل امن نگهداریکنید. اگر این کلید API برای دیگران قابل دسترس باشد، بهتر است از رمزعبور قوی و پیچیده برای آن استفاده کنید و آن را به‌روزرسانی کنید. همچنین باید به‌روزرسانی‌های امنیتی بایننس را دنبال کرده و با موارد جدید آشنا شوید تا از امنیت کلید api  خود اطمینان حاصل کنید.

5. تنظیمات امنیتی بایننس: باید تنظیمات امنیتی لازم برای حساب کاربری خود در بایننس را به‌روزرسانی کنید و از قابلیت‌هایی مانند تأیید دو مرحله‌ای و شناسایی دو عاملی استفاده کنید تا امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. همچنین باید در نظر داشت که هرگونه دسترسی اشتباه یا نادرست می‌تواند به اخمالی و امنیتی حساب کاربری شما آسیب برساند، بنابراین باید مطمئن شوید که دسترسی API به دیگران با دقت و احتیاط لازم انجام می‌شود.

6. مستندات دسترسی api بایننس: باید اطلاعات کافی در مورد دسترسی‌ها، پارامترها و فرمت‌های درخواست‌های API بایننس را به دیگران ارائه دهید. همچنین باید مستندات و راهنمایی‌های مربوط به ای پی آی بایننس را به دیگران ارائه دهید تابتوانند از آن به درستی استفاده کنند.

7. پیگیری تراکنش‌ها: باید همواره تراکنش‌های انجام شده با دسترسی API را پیگیری کنید و در صورتی که عملیاتی نامشخص یا مشکوک وجود داشته باشد، باید اقدامات لازم را برای حفاظت از حساب کاربری خود انجام دهید.

8. محدود کردن دسترسی زمانی: برای حفاظت از حساب کاربری خود، می‌توانید دسترسی API را به محدوده‌ی زمانی خاصی محدود کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید برای دسترسی API به حساب کاربری خود، فقط در ساعات خاصی از روز اجازه بدهید. و در سایر ساعات دسترسی را محدود کنید. این کار می‌تواند به افزایش امنیت حساب کاربری شما کمک کند.

9. آزمایش دسترسی API: قبل از دادن دسترسی API به دیگران، بهتر است خودتان نیز از API استفاده کنید و آن را تست کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی عمل می‌کند.

10. تغییر رمزعبور: به‌صورت دوره‌ای رمزعبور حساب کاربری خود و کلید API را تغییر داده و رمزهای پیچیده و قوی را انتخاب کنید

 

 

API بایننس | api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی

 

چگونه از Futures API برای معامله استفاده کنم؟

برای استفاده از فیوچرز api برای معامله در بازار فیوچرز بایننس، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا باید کلید API خود را فعال کرده و دسترسی “Enable Futures” را برای آن تنظیم کنید. برای ایجاد کلید API، به بخش “API Management” در حساب کاربری خود در بایننس بروید و کلید API جدیدی را ایجاد کنید. سپس باید دسترسی “Enable Futures” را برای آن کلید API تنظیم کنید.

2. برای معامله در بازار Futures، باید از دستورالعمل‌های مربوطه برای اتصال به ای پی آی بایننس و انجام عملیات‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال، برای ایجاد سفارش در بازار Futures، شما بایداز دستورالعمل “POST /fapi/v1/order” استفاده کنید. این دستورالعمل شامل پارامترهایی مانند نوع سفارش، جفت ارزی، قیمت، حجم، وضعیت تایید و … است.

3. پس از اتصال به API بایننس، باید دستورالعمل “POST /fapi/v1/order” را با استفاده از کلید API خود فراخوانی کنید و پارامترهای مورد نیاز برای ایجاد سفارش را به آن ارسال کنید. برای مثال، برای ایجاد یک سفارش خرید در بازار Futures با جفت ارزی BTCUSDT با حجم 1 و قیمت 40000 دلار، می‌توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

 

 

[code lang=”js”]<code>POST /fapi/v1/order
{
"symbol": "BTCUSDT",
"side": "BUY",
"type": "LIMIT",
"timeInForce": "GTC",
"quantity": 1,
"price": 40000
}</code>[/code]

 

 

4. پس از فراخوانی دستورالعمل، بایننس پاسخی با حاوی اطلاعات سفارش شما ارسال می‌کند. شما می‌توانید از این اطلاعات برای مدیریت سفارش خود استفاده کنید. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید با فراخوانی دستورالعمل “GET /fapi/v1/order” اطلاعات سفارش خود را بررسی کنید و با فراخوانی دستورالعمل “DELETE /fapi/v1/order” سفارش خود را لغو کنید.

5. برای مانیتورینگ و مدیریت سفارشات خود، می‌توانید از دستورالعمل “GET /fapi/v1/openOrders” استفاده کنید.6. برای بررسی تاریخچه سفارشات خود، می‌توانید از دستورالعمل “GET /fapi/v1/allOrders” استفاده کنید.

7. برای بررسی اطلاعات بازار و قیمت‌های فعلی، می‌توانید از دستورالعمل “GET /fapi/v1/ticker/price” استفاده کنید. این دستورالعمل قیمت فعلی جفت ارزی مورد نظر را برمی‌گرداند. ترید با api بایننس

8. در نهایت، برای خروج از حساب کاربری خود و قطع اتصال به API بایننس، باید از دستورالعمل “DELETE /api/v3/userDataStream” استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از Futures API بایننس، باید با مفاهیم مربوط به بازار Futures و معاملات در آنآشنایی داشته باشید و به علاوه مهارت کافی در برنامه‌نویسی داشته باشید. همچنین قبل از استفاده از Futures API، بهتر است که مستندات رسمی بایننس را مطالعه کرده. و با دستورالعمل‌های لازم برای اتصال به API و انجام معاملات آشنا شوید. جهت اطلاعات بیشتر برنامه نویسی اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

آیا بایننس امکان تعیین محدودیت‌های دسترسی به داده‌ها را برای کلید API فراهم می‌کند؟

بله، بایننس امکان تعیین محدودیت‌های دسترسی به داده‌ها را برای کلید API فراهم می‌کند. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید محدودیت‌هایی را برای دسترسی به داده‌ها و انجام عملیات‌های مختلف اعمال کنید و با جلوگیری از سوءاستفاده از API بایننس، امنیت کاربران خود را حفظ کنید.

محدودیت‌های دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API بایننس شامل موارد زیر است:
– محدودیت درخواست‌های API در یک بازه زمانی مشخص: شما می‌توانید تعداد درخواست‌های API را در طول یک بازهزمانی مشخص محدود کنید. به عنوان مثال ۱ دقیقه، ۵ دقیقه و غیره.
– محدودیت تعداد درخواست‌های API در یک بازه زمانی مشخص: شما می‌توانید تعداد درخواست‌های api در یک بازه زمانی مشخص را محدود کنید. به عنوان مثال حداکثر ۱۰۰ درخواست در دقیقه.
– محدودیت دسترسی به انواع داده‌ها: شما می‌توانید دسترسی به انواع داده‌های مختلف را محدود کنید، به عنوان مثال، اطلاعات سفارش‌ها، اطلاعات تاریخچه معاملات، اطلاعات موجودی حساب و غیره.
– محدودیت دسترسی به عملیات‌های مختلف: شما می‌توانید دسترسی به عملیات‌های مختلف را برای کلید API محدود کنید. به عنوان مثال، می‌توانید فقط اجازه دسترسی به عملیات خواندن اطلاعات را به کلید ای پی آی بدهید. و دسترسی به عملیات نوشتن و حذف را محدود کنید.

 

 

 

چگونه می‌توانم تنظیمات امنیتی مربوط به کلید API را در پنل کاربری خود تعیین کنم؟

برای تنظیمات امنیتی مربوط به کلید API در پنل کاربری خود در بایننس، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

1. وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید و از بخش “Account” به بخش “API Management” بروید.

2. با استفاده از گزینه “Create New API Key” یک کلید API جدید ایجاد کنید.

3. در صفحه‌ای که باز می‌شود، تنظیمات مختلفی را می‌توانید تعیین کنید. برخی از تنظیمات مهم شامل:

– API Key Permissions: در این بخش، می‌توانید دسترسی‌های مورد نظر برای کلید API خود را تنظیم کنید. می‌توانید اجازه دسترسی به عملیات‌های مختلف را برنامه‌نویسی خواندنی و نوشتنی، دسترسی به انواع داده‌ها و تعداد درخواست‌های API را تعیین کنید.

– IP Access Restriction: در این بخش، می‌توانید محدودیت دسترسی به API را برای آدرس IP خاصی تعیین کنید. به عنوان مثال، می‌توانید فقط به IP خودتان اجازه دسترسی به API را بدهید و دسترسی از IP‌های دیگر را محدود کنید.

– Withdrawals: در این بخش، می‌توانید دسترسی به عملیات برداشت را برای کلید API خود غیرفعال کنید، تا از سوءاستفاده از کلید API جلوگیری کنید.

– Trading: در این بخش، می‌توانید دسترسی به عملیات خرید و فروش رمزارز را برای کلید API خود تنظیم کنید. برای نمونه، می‌توانید اجازه دسترسی به عملیات‌های خرید و فروش را فقط به خودتان بدهید و دسترسی از سمت دیگران را محدود کنید.

4. پس از تعیین تنظیمات مختلف، بر روی دکمه “Create New Key” کلیک کنید و کلید API جدید خود را ایجاد کنید.

5. پس از ایجاد و فعالسازی کلید API، باید آن را در برنامه خود استفاده کنید. بهتر است از کتابخانه‌های رسمی بایننس به جای استفاده از کد سفارشی استفاده کنید تا از امنیت بیشتری برخوردار باشید.

 

 

 

آیا می‌توانم چندین کلید API برای حساب کاربری خود ایجاد کنم؟

بله، شما می‌توانید چندین کلید API برای حساب کاربری خود در بایننس ایجاد کنید. ایجاد چندین کلید API می‌تواند برای برنامه‌نویسان و سیستم‌های مختلف که به حساب کاربری شما دسترسی دارند، مفید باشد. به عنوان مثال. شما می‌توانید یک کلید API برای یک برنامه خاص و دیگر کلید API برای برنامه‌های دیگر ایجاد کنید.

برای ایجاد چندین کلید API در بایننس، به بخش “API Management” در پنل کاربری خود بروید و برای هر برنامه یا سیستم که می‌خواهید کلید API برای آن ایجاد کنید، یک کلید API جدیدبسازید. در هنگام فعالسازی کلید API جدید بایننس ،. می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای هر کلید API تعیین کنید. مانند محدودیت تعداد درخواست‌های API و محدودیت دسترسی به انواع داده‌ها و عملیات‌های مختلف.

 

 

API بایننس | آموزش فعالسازی و روش های محدود کردن دسترسی + مهمترین نکات api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی

 

آیا بایننس امکاناتی برای اتصال به API از طریق زبان‌های برنامه‌نویسی خاصی دارد؟

بله، بایننس امکاناتی برای اتصال به API از طریق زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف دارد. برای اتصال به API بایننس، شما می‌توانید از زبان‌های برنامه‌نویسی متداول مانند Python، Java، C#، Ruby، PHP، Node.js و Go استفاده کنید. بایننس برای هر کدام از این زبان‌های برنامه‌نویسی کتابخانه‌های API جهت اتصال به سرویس‌های خود در اختیار قرار داده است.

برای مثال، برای اتصال به API بایننس از طریق زبان Python، شما می‌توانید از کتابخانه python-binance استفاده کنید. این کتابخانه امکان اتصال به API بایننس، اجرای درخواست‌های مختلف و دریافت پاسخ‌های آن‌ها را فراهم می‌کند. به طور مشابه، برای زبان‌های دیگر نیز کتابخانه‌های مشابهی وجود دارد. که به شما کمک می‌کنند تا به راحتی به API بایننس متصل شوید و از داده‌های بازار و معاملات آن استفاده کنید.

در هر صورت، برای استفاده از API بایننس و اتصال به آن از طریق زبان‌های برنامه‌نویسی. ابتدا باید در سایت بایننس یک حساب کاربری ایجاد کرده و کلید API خود را تولید کنید. سپس می‌توانید با استفاده از این کلید API و تنظیمات امنیتی مربوطه. به API بایننس از طریق زبان‌های برنامه‌نویسی متفاوت متصل شوید و از داده‌ها و امکانات آن استفاده کنید.

 

آیا برای استفاده از API بایننس نیاز به پرداخت هزینه‌ای دارم؟

خیر، برای استفاده از API بایننس هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و این خدمات به صورت رایگان برای تمامی کاربران بایننس در دسترس است. البته بایننس برای استفاده از API خود، برخی محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است که باید رعایت شوند. به عنوان مثال، برای اجرای درخواست‌های API در بایننس باید حداقل ۲۰۰ میلی ثانیه تاخیر وجود داشته باشد. ترید با api بایننس

 

 

آیا برای استفاده از API بایننس باید حداقل تعدادی معامله انجام داد؟

خیر، برای استفاده از API بایننس نیازی به انجام حداقل تعدادی معامله و ترید نیست. هر کاربری که یک حساب کاربری در بایننس دارد، می‌تواند از API بایننس استفاده کند. البته برای اتصال به API بایننس، باید ابتدا یک کلید API در پنل کاربری خود ایجاد کرده و آن را تنظیم کنید.

 

آیا می‌توانم تنظیمات دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API را برای هر کلید API تعیین کنم؟

بله، شما می‌توانید تنظیمات دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API را برای هر کلید API جداگانه تعیین کنید. در بایننس، شما می‌توانید دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API را برای هر کلید API با استفاده از تنظیمات مختلفی محدود کنید.

بعضی از تنظیمات محدودیت دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API عبارتند از:

– API Key Permissions: در این بخش، شما می‌توانید دسترسی‌های مورد نیاز برای کلید API جدید خود را تعیین کنید. این شامل دسترسی به انواع داده‌های مختلف مانند اطلاعات حساب کاربری، سفارش‌ها، تاریخچه معاملات و غیره می‌شود. همچنین شما می‌توانید دسترسی به عملیات‌های مختلف مانند خواندن، نوشتن، حذف و غیره را تنظیم کنید.

– IP Access Restriction: در این بخش، شما می‌توانید محدودیت دسترسی به ای پی آی بایننس را برای آدرس IP خاصی تعیین کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید فقط به IP خودتان اجازه دسترسی به API را بدهید. و دسترسی از IP‌های دیگر را محدود کنید.

– Trading: در این بخش، شما می‌توانید دسترسی به عملیات خرید و فروش رمزارز را برای کلید API خود تعیین کنید. برای مثال، شما می‌توانید فقط به خودتان اجازه دسترسی به عملیات‌های خرید و فروش را بدهید و دسترسی از سمت دیگران را محدود کنید.

– Withdrawals: در این بخش، شما می‌توانید دسترسی به عملیات برداشت را برای کلید API خود غیرفعال کنید. تا از سوءاستفاده از کلید API جلوگیری کنید.

در هنگام فعالسازی API بایننس جدید، شما می‌توانید تنظیمات مربوط به محدودیت دسترسی را برای هر کلید  api تنظیم کنید. برای مثال، شما می‌توانید یک کلید API برای دسترسی به اطلاعات حساب کاربری ایجاد کنید و دسترسی به عملیات خرید و فروش را برای آن غیرفعال کنید. همچنین، شما می‌توانید یک کلید api  دیگر برای دسترسی به عملیات خرید و فروش ایجاد کنید و دسترسی به سایر عملیات را محدود کنید.

بدر نتیجه، با تنظیم محدودیت‌های دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API. می‌توانید امنیت کاربران خود را حفظ کنید و از سوءاستفاده از کلید API جلوگیری کنید.

 

API بایننس | آموزش فعالسازی و روش های محدود کردن دسترسی + مهمترین نکات api Binance فعالسازی Futures API در بایننس و انجام معامله با ای پی آی

 

آیا می‌توانم تنظیمات دسترسی را برای کاربران مختلف تعیین کنم؟

بله، در بایننس شما می‌توانید تنظیمات دسترسی را برای کاربران مختلف تعیین کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد که برای هر کاربر، دسترسی‌های متفاوتی به داده‌ها و عملیات‌های API تعیین کنید.

برای تعیین تنظیمات دسترسی برای کاربران، ابتدا باید یک کلید API برای هر کاربر ایجاد کنید. سپس در بخش “API Management” در پنل کاربری خود، می‌توانید تنظیمات دسترسی را برای هر کلید api تعیین کنید. ترید با api بایننس

همچنین، در بایننس، شما می‌توانید نقش‌های کاربری را برای کاربران تعیین کنید. نقش‌های کاربری مجموعه‌ای از دسترسی‌ها و اجازه‌های مختلف هستند که به کاربران اختصاص داده می‌شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک نقش کاربری برای برنامه‌نویسان و یک نقش کاربری برای مدیران سیستم تعیین کنید. که هر کدام دسترسی‌های متفاوتی به داده‌ها و عملیات‌های ای پی آی دارند. ترید با api بایننس

با استفاده از تنظیمات دسترسی و نقش‌های کاربری در بایننس. شما می‌توانیم دسترسی‌ها و اجازه‌های مختلف را برای کاربران مختلف تعیین کنیم و از امنیت کاربران خود اطمینان حاصل کنیم. با تنظیم محدودیت‌های دسترسی به داده‌ها و عملیات‌های API برای هر کلید API و تعیین نقش‌های کاربری. می‌توانید کنترل بیشتری بر روی دسترسی کاربران به داده‌ها و عملیات‌های API داشته باشید.

در نتیجه، با تعیین تنظیمات دسترسی برای کاربران مختلف. می‌توانید از سوءاستفاده از کلید API جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که داده‌های حساس کاربران محافظت می‌شوند.

 

 

سخن پایانی :

با توجه به مطالب ذکر شده توسط تلماتو باید بدانید که ایجاد و فعالسازی API بایننس و دادن دسترسی به دیگران برای ترید با api بایننس باید تحت کنترل باشد و از دسترسی برداشت و یا دسترسی به سایر موارد جلوگیری شود و فقط به طور مثال امکان مشاهده و یا معامله فیوچرز فعال باشد و نه دسترسی های بیشتر و همچنین به هر شخصی هم نباید اعتماد کرد چون ممکن است با معاملات و عدم دانش کافی موجب ضرر و زیان جبران ناپذیر به شما شوند پس حتما تمامی موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

آیا حذف اکانت بایننس و ساخت اکانت جدید با همان ایمیل و چهره امکان پذیر است؟

۵ بازديد
حذف حساب صرافی بایننس Binance | ساخت اکانت جدید بایننس با همان ایمیل و چهره | دیلیت اکانت بایننس | وریفای حساب بایننس | احراز هویت بایننس

صرافی بایننس Binance بزرگترین صرافی متمرکز رمز ارز در جهان از نظر تعداد کاربر و حجم معاملات است و سیاست‌های آن نقش تعیین‌کننده‌ای در فضای جهانی کریپتو دارد.  صرافی بایننس یک صرافی آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند با ساخت اکانت بایننس ارزهای دیجیتال را معامله کنند. این صرافی از معاملات صدها رمزارز پشتیبانی می‌کند. این صرافی در سال ۲۰۱۷ توسط چانگ پنگ ژائو در چین فعالیت خود را آغاز کرد،  اما سپس به ژاپن و بعد به مالتا مهاجرت کرد و امروز مدعی است دفتر مرکزی ندارد و به صورت غیرمتمرکز اداره می‌شود. اگر دارای یک حساب بایننس هستید و با آن به تجارت ارز های دیجیتال یا به انتقال بین المللی وجه از کیف پول خود به حساب های دیگر میپردازید، ولی به هر دلیلی تصمیم گرفته اید اکانت بایننس خود را حذف یا غیر فعال کنید، ما در این مقاله به سوال هایی که ممکن در مورد حذف و دیلیت حساب بایننس برایتان پیش بیاید پاسخ دادیم.

 

 وریفای بایننس

 

1- آیا حذف اکانت صرافی بایننس Binance  و ساخت اکانت جدید با همان ایمیل و چهره امکان‌پذیر است؟

بایننس دیگر گزینه ی حذف اکانت را ندارد. پس نمی‌توان به هیچ وجه اکانت بایننس را حذف کرد و با همان ایمیل اکانت بایننس جدید ساخت. البته هنگامی که تمام وجوه خود را برداشت کردید و همه ویژگی های امنیتی را غیرفعال کردید می توانید یک تیکت به پشتیبانی مشتری بایننس ارسال کنید تا درخواست حذف حساب Binance خود را بکنید. می توانید این کار را با کلیک بر روی “ارسال درخواست” در بخش “پشتیبانی” حساب کاربری خود انجام دهید.

برای ارتباط با بخش پشتیبانی صرافی بایننس راه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از طریق توییتر و آدرس @BinanceHelpDesk و همچنین از بخش چت مخصوص خود صرافی بایننس با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید پرسش های متداول را در بخش Help center را مرور کنید.

توجه داشته باشید: حذف حساب Binance شما دائمی و غیرقابل برگشت است، بنابراین قبل از ادامه مطمئن شوید که می خواهید این کار را انجام دهید. می توانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی بایننس تماس بگیرید.

 

حذف حساب Binance و ساخت اکانت جدید حساب Binance

 

 

2- در صورت حذف اکانت صرافی بایننس Binance خود، آیا می توانم حساب جدید بسازم؟

بله، ابتدا مطمئن شوید که حساب بایننس خود را برای همیشه حذف کرده اید و آن را به طور تصادفی غیرفعال نکرده اید، زیرا ممکن است بایننس به شما اجازه ایجاد حساب جدید را ندهد و صفحه ای برایتان باز شود و اطلاعات حساب قدیمیتان را بخواهد، زیرا بایننس هنوز اطلاعات شما را در پایگاه اطلاعاتی خود دارد . پس از بررسی این موارد می توانید با استفاده از شناسه ایمیل خود، حساب جدید بایننس Binance بسازید.

 در صورت حذف نشدن اکانت قدیمی بایننس و ساخت اکانت جدید بایننس با این خطا رو به رو می شوید:

 

.verified account currently exists please use the verified account to continue to use Binance services

حذف اکانت بایننس Binance وریفای بایننس

 

ترجمه خطا: دلیل شکست به شرح زیر است: حساب تایید شده در حال حاضر وجود دارد. لطفا از حساب تایید شده برای ادامه استفاده از خدمات بایننس Binance استفاده کنید.

لینک وب سایت اصلی صرافی بایننس : https://www.binance.com/en

 

3- آیا با یک ایمیل می توان چند حساب بایننس Binance ساخت؟

خیر، متأسفانه، یک کاربر فقط می تواند یک حساب وریفای بایننس Binance داشته باشد. شما می توانید یک حساب دوم به نام خویشاوند خونی خود باز کنید و KYC باید توسط آنها انجام شود. اگر قبلا با یک ایمیل چندین حساب کاربری ساخته اید امکان دارد بایننس متوجه شود و تمامی حساب‌های شما را مسدود ‌کند و تا احراز هویت نکنید اجازه استفاده از حساب‌ها را به شما نمی‌دهد.

 

حذف حساب Binance و ساخت اکانت جدید حساب _ وریفای بایننس

 

 

4- چقدر طول می کشد تا یک اکانت در صرافی بایننس Binance حذف شود؟

پس از تکمیل مراحل حذف یک حساب بایننس Binance، معمولاً حداکثر ده دقیقه طول می کشد تا یک اکانت در بایننس حذف شود.

 

5- آیا امکان تغییر شماره موبایل در صرافی بایینس Binance وجود دارد؟

بله

 

خدمات مشابه وریفای و احراز هویت

 اکانت آماده آپورک

 اکانت آماده فریلنسر

 

6- چرا برای ساخت حساب در صرافی بایننس نباید از هویت و اطلاعات جعلی استفاده کنیم؟

صرافی بایننس Binance احراز هویت پایه را برای تمامی کاربران آن اجباری کرده است. اگر صرافی بایننس متوجه احراز هویت جعلی شما شود، دارایی شما را به علت اسناد جعلی، قوانین پولشویی و جلوگیری از جرایم مالی برای همیشه بلوکه و مصادره می‌ کند. حتی اگر شما موفق شدید با هویت جعلی یا هویت فرد دیگری احراز هویت کنید، این کار خطرناک است.

معمولا برای حساب‌های احراز هویت شده بایننس سختگیری‌ها کمتر است اما اگر روزی آی‌پی شما نشت پیدا کند، صرافی بایننس مجددا حساب را مسدود می‌کند و از شما احراز هویت مجدد درخواست می‌کند و اجازه دسترسی نمی‌دهد تا هویت خود را مجددا مشخص کنید و اگر دسترسی به آن هویت جعلی و فرد نداشته باشید، حساب شما برای همیشه مسدود می‌ماند و حتی نمی‌توانید با هویت ایرانی خود برای بازگرداندن دارایی اقدام کنید. صرافی بایننس Binance در حال همکاری با قوی‌ترین شرکت‌های امنیتی دنیا است و شناسایی اکانت‌های فیک برای این شرکت‌ها کار بسیار ساده‌ای است.

توجه داشته باشید هرگز اطلاعات حساب بایننس خود را در اختیار هیچ شخصی قرار ندهید و برای افزایش امنیت خود حتما کلید دو عاملی و گوگل آنتتیکتور صرافی را فعال کنید تا مانع از هر نوع کلاهبرداری شوید.

حذف حساب Binance و ساخت اکانت جدید حساب _ وریفای بایننس

 

7- با آی پی کدام کشورها نباید در صرافی بایننس Binance فعالیت کنیم؟

آی‌پی کشورهایی که در لیست تحریم صرافی بایننس Binance قرار دارند و بهتر است با آی پی این کشور ها اقدام به ساخت اکانت بایننس نکنید، عبارتند از:

افغانستان، آلبانی، بلاروس، بوسنی و هرزگوین. بوروندی، جمهوری آفریقای مرکزی، چین، ساحل عاج، جمهوری کونگو، یوتوپیا، گینه، گینه بیسائو، عراق، ایران، لبنان، لیبی، مالزی، میانمار، کره شمالی، جمهوری مقدونیه، صربستان، سومالی، سودان جنوبی، سریلانکا، سودان، سوریه، تایلند، ترینیداد و توباگو، تونس، اوگاندا، اوکراین، آمریکا، استان انتاریو کانادا، ونزوئلا، یمن و زیمبابوه.

 

حذف حساب Binance و ساخت اکانت جدید حساب _ وریفای بایننس

 

8- بازیابی و رفع بلاک اکانت بایننس Binance چند روز طول می‌کشد؟

رفع بلاک و بازیابی اکانت بستگی به این دارد که شما چه زمانی با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده اید و احراز هویت بایننس را چه زمانی انجام داده اید و در بازه زمانی یک روزه الی یک هفته حساب شما بازیابی می‌شود.

 

کلام آخر

استفاده از صرافی بایننس Binance هیچوقت برای کاربران ایرانی بدون ریسک نبوده است. اگر از صرافی بایننس استفاده می‌کنید باید بسیار مراقب باشید که بایننس آی‌پی شما شناسایی نکند.

بزرگترین حجم معاملات در بسترهای معاملاتی، متعلق به صرافی بایننس است اما کاربران ایرانی به دلیل محدودیت هایی که دارند نمی توانند از پرداخت های ارزی بین المللی بهره ببرند. و برای استفاده از بایننس Binance حتما باید از بایننس وریفای شده استفاده کنید. تا بتوانید با آی پی های خارجی به این وب سایت متصل شوید و احتمال بلوکه شدن دارایی های خود را کاهش دهید. حذف اکانت بایننس به معنای از بین رفتن دائمی اطلاعات است و این فرایند غیر قابل بازگشت است.

شاید بهترین راه حل، غیر فعال کردن حساب کاربری، به جای حذف دائمی حساب بایننس Binance باشد. البته در نهایت همه چیز به تصمیم شخصی شما بستگی دارد و طبیعتا صرافی های بسیاری هستند که حاضرند سرمایه شما را نگهداری کنند. انتخاب بیش از یک صرافی برای سرمایه گذاری و انتقال وجه ب صورت بین المللی می تواند بسیاری از ریسک های موجود را کاهش دهد. البته باید به این نکته هم توجه کنید که بسیاری از کاربران بایننس امکان حذف اکانت بایننس و اطلاعات شخصی خود را ندارند و این ترند بیشتر در کشور انگلستان دیده شده.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و وریفای حساب بایننس می توانید با تیم پشتیبانی تلماتو در تماس باشید.

کسب درآمد دلاری از آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

۵ بازديد
کسب درآمد دلاری از آموزش زبان انگلیسی I آموزش و تدریس آنلاین زبان انگلیسی I کسب درآمد دلاری از آموزش زبان I سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی I تلماتو I

آیا دنبال کسب درآمد دلاری هستید؟ آیا با وجود مدرک زبان هنوز هم با حقوق ناچیز موسسات درگیر هستید؟ یا دیگر حوصله کلاس های حضوری و خستگی آن را ندارید؟ کسب درآمد دلاری ممکن است یکی از دغدغه های همه ایرانیان به خصوص جوانان باشد که رویاهای بزرگ در سر دارند. مطمئنا افراد زیادی نیز در سراسر وجود دارند که می خواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند اما فرصت کافی ندارند و یا از کلاس های حضوری بی ثمر خسته شده اند. هم چنین فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی زیادی نیز وجود دارند که دنبال تدریس زبان انگلیسی هستند اما به دلایلی موفق به انجام آن نشده اند شما در این مقاله می توانید با چند سایت جهانی آموزش زبان انگلیسی آنلاین در بستر اینترنت آشنا شوید و با آن درآمد دلاری کسب کنید. با تلماتو همراه باشید. 

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مزیت های آن

یادگیری زبان اول دنیا در سراسر جهان ممکن است دغدغه فکری خیلی از افراد باشد برای همین افراد نیاز دارند تا با مراجعه به کلاس های حضوری، مجازی یا کتاب های خود آموزی روی آورند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.

 

مزیت های آموزش انلاین انگلیسی I آموزش و تدریس آنلاین زبان انگلیسی I کسب درآمد دلاری از آموزش زبان I سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی I تلماتو I

 

1. کسب درآمد دلاری بدون تعطیلی و هدر رفت زمان از آموزش زبان انگلیسی

اگر به دورانی که covid-19 در سراسر جهان اپیدمی شده بود نگاه کنیم می بینیم که خیلی از کشور ها کارها را تعطیل کردند و به مدت چند هفته تا چند ماه مردم مجبور بودند در خانه بمانند و از پس انداز های خود برای گذراندن زندگی شان استفاده کنند. اما اگر کسی آن زمان کار خود را به صورت آنلاین انجام می داد هم چنان کسب و کارش سر پا بود برای مثال اگر شما در دوران کرونا به صورت کاملا آنلاین زبان انگلیسی تدریس می کردید هم زبان آموزان می توانستند به کلاس متصل شده و زبان یاد بگیرند و هم شما می توانستید به کار تدریس و آموزش زبان مشغول بوده و درآمد دلاری داشته باشید و نگرانی بابت بالا و پایین رفتن ارز نداشته باشید. شما خیلی راحت می توانید با وصل کردن اکانت یکی از سیستم های پرداخت بین المللی به حساب خود درآمد خود را برداشت و نقد کنید.

 

2. صرفه جویی در زمان و هزینه ها

یکی از مزیت هایی که کلاس های آنلاین زبان انگلیسی دارند این است که برخلاف این که هزینه های خارج از منزل ممکن است زیاد باشد یا منزل شما از محل کارتان خیلی فاصله داشته باشد و این فاصله زیاد باعث خستگی شما می شود یا حتی کسانی که می خواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند در آن تایم تدریس شما، سر کار یا در کلاس دیگری باشند،کلاس آنلاین به گونه ای است که شما هر زمان و هر کجا که خواستید می توانید تدریس کنید و یا سر کلاس حضور داشته باشید.

 

3. ساعت کاری منعطف

 ساعت کاری در پلتفرم های آنلاین منعطف است به این معنی که شما می توانید هر ساعتی که خواستید به زبان آموزان وصل شوید و هر چند ساعتی که خواستید تدریس کنید هم چنین می توانید مستقل از موقعیت مکانی خود تدریس کنید. فرض کنید نیاز دارید که به مسافرت بروید یا یک کار پیش بینی نشده برای شما پیش آمد در این حالت شما می توانید به راحتی لپ تاپ خود را روشن کرده و تدریس کنید.

 

4. حس جالب نسبت به شغلتان

شما با تدریس آنلاین زبان انگلیسی هنگام ارتباط با دیگر افراد در جهان و هر چند معاشرت کوتاه با آنان اعتماد به نفس بالایی به دست آورید.

 

5. حفظ سلامتی و محیط زیست

ممکن است شما ساعات زیادی را در ترافیک می گذرانید این هم باعث به خطر افتادن سلامتی شما و هدر رفت انرژی زیادی می شود و  مشکلات زیست محیطی بسیاری ایجاد می کند و هم چنین وقت زیادی از شما می گیرد شما می توانید هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم برای سلامتی خود و محیط زیست ارزش قائل باشید.

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است ؟

  1. برای افرادی که نیاز به دورکاری دارند.
  2. برای فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی که دغدغه شغل دارند.
  3. برای کسانی که به هر دلیلی علاقه ای به همکاری با موسسات آموزش زبان ندارند.
  4. کسانی که علاقه ای به ارتباطات بین المللی و تجربه های جدید دارند.
  5. برای کسانی که می خواهند زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم بیاموزند.

 

تجهیزات لازم برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی

 

برای تدریس آنلاین شما نیاز به سیستم خیلی عجیبی ندارید همین که یک لپ تاپ و هدفن داشته باشید برای شما کافی است.

شاید فکر کنید که نیاز است شما برای آموزش مدرک ایلتس یا تافل داشته باشید اما این گونه نیست. ممکن است برخی از سایت ها حتی نیازی به مدرک زبان انگلیسی نداشته باشد و شما با گذراندن یک سری امتحانات و جلسات آنلاین توانایی خود را در تدریس نشان دهید و به راحتی کار خود را پیش ببرید.

 

میزان درآمد دلاری از تدریس زبان انگلیسی

مدرسان زبان انگلیسی بین 10 تا 40 دلار می توانند در ساعت بسته به مدرک و صلاحیتشان درآمد کسب کنند. اگر کسی برای بار اول با مدرک تافل ( TEFL ) بخواهد تدریس کند برای شروع ممکن است بین 10 الی 20 دلار در ساعت درآمد داشته باشد.

بسیاری از کشور هایی که تمایل به برگزاری کلاس انلاین زبان انگلیسی دارند کشورهایی هستند که زبان انگلیسی زبان اول آن ها نیست و باید آن را به عنوان زبان زنده دنیا برای ارتباطات جهانی یاد بگیرند برای همین ممکن است مبالغ زیادی به مدرسان بپردازند.

از جمله کشور هایی که بیشترین هزینه را برای معلمان زبان انگلیسی پرداخت می کنند کره جنوبی ، چین ، ژاپن ، تایوان ، کشورهای عربی اطراف خلیج فارس ، ویتنام می باشند که مبالغی حدود 1500 یا 5000 دلار در ماه می باشد.

 

سایت های آموزش انلاین زبان انگلیسی I آموزش و تدریس آنلاین زبان انگلیسی I کسب درآمد دلاری از آموزش زبان I سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی I تلماتو I

 

معرفی سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

سایت های زیادی برای تدریس زبان وجود دارد و شما می توانید بسته به این که چه زبانی می خواهید تدریس کنید باید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. شما با ثبت نام و احراز هویت در سایت های آموزش زبان انگلیسی و گذراندن آزمون مهارت زبان انگلیسی آن برای تایید توانایی شما در تدریس ، می توانید به راحتی کار کنید و از ارتباط با زبان آموزان سراسر دنیا اعتبار جهانی به دست آورید.

برخی سایت ها نرخ ثابتی از درآمد را به معلمان اختصاص می دهند و در برخی دیگر خودتان می توانید درآمد خود را تعیین کنید برای این مورد شما باید خیلی حرفه ای باشید. هم چنین شما می توانید در صورتی که در طول زمانی که در این سایت ها تدریس می کنید پاداش نیز دریافت کنید.

در این سایت ها شما می توانید به راحتی هر وقت که خواستید کلاس برگزار کنید و به صورت مستقل به زبان آموزان وصل شوید و تدریس کنید.

همانطور ک قبلا نیز اشاره شد قصد داریم در این مقاله به چند سایت خارجی اشاره کنیم که شما می توانید با استفاده از آن به تدریس زبان انگلیسی مشغول شوید و با آن درآمد دلاری کسب کنید. 

 

نیتیو کمپ ( native camp ) به عنوان یکی از سایت های آموزش زبان انگلیسی

نیتیو کمپ ( native camp ) یکی از سایت های آموزش زبان انگلیسی می باشد که شما به راحتی می توانید با آن درآمد دلاری کسب کنید. این سایت ژاپنی نیازی به مدرک زبان انگلیسی برای تدریس ندارد برای همین شما اگر به زبان انگلیسی تسلط نسبی داشته باشید به راحتی می توانید در نیتیو کمپ ( native camp )  همکاری کنید.

نیتیو کمپ ( native camp ) به صورت پیمانی با شما همکاری خواهد داشت و شما استخدام رسمی نخواهید بود بنابراین اطلاعات شما محرمانه خواهد بود و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

در این سایت شما باید از فیلتر آزمون ها و مصاحبه ها موفق بیرون بیایید و صلاحیت خودتان را در تدریس نشان دهید. شما برای گذراندن آزمون مهارت زبان انگلیسی باید آماده باشید بنابراین قبل از ثبت نام حتما مطالعه داشته باشید.

توجه : این سایت از اسکایپ برای تشکیل کلاس های آنلاین استفاده نمی کند بلکه شما باید در سایت خود نیتیو کمپ تدریس کنید.

البته این را هم در نظر بگیرید که هدف عمده این سایت آموزش زبان انگلیسی برای زبان آموزان ژاپنی است و چون زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خودیاد می گیرند و دایره لغات انگلیسی آنان کم است ممکن است تدریس به آن ها کمی سخت تر از بقیه زبان ها باشد. البته شما ممکن است از ملیت های دیگر نیز دانشجو داشته باشید.

حقوقی که نیتیوکمپ برای مدرسان زبان انگلیسی در نظر گرفته است برای هر 25 دقیقه 9 دلار و برای هر یک ساعت 18 دلار در نظر گرفته است فرض کنید اگر شما در طول روز 5 کلاس یک ساعته داشته باشید می توانید 90 دلار از آموزش زبان انگلیسی درآمد کسب کنید.

در نظر داشته باشید اگر بین زبان آموزان محبوبیت به دست آورید آن ها تلاش خواهند کرد تا کلاس شما را رزرو کنند مزیتی که این کار برای شما دارد این است که به کلاس رزرو شده حقوق بیشتری تعلق می گیرد. دانش آموزان می توانند با سکه هایی که موقع ثبت نام دریافت کرده اند یا بعدا خریده اند، کلاس شما را از یک هفته تا 5 دقیقه قبل رزرو کنند. این دیگر به خود شما و مهارتتان در تدریس زبان انگلیسی دارد.

توجه : شما می توانید برای نقد و برداشت حقوق دلاری تان اکانت پایونیر خود را به حساب نیتیوکمپ اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت نیتیو کمپ به مقاله وریفای حساب نیتیوکمپ مراجعه کنید.

 

Italky سایت تدریس زبان های خارجه

Italky که یکی از سایت های آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های زنده دنیا است شما می توانید با خرید اکانت آماده و وریفای شده آن در این پلتفرم تدریس کنید و درآمد دلاری کسب کنید. هر چند این سایت اعلام کرده است که همه معلمان این سایت زبان اصلی خودشان را تدریس می کنند اما در صورتی که شما مدرک زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را داشته باشید و یا تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید می توانید در این سایت تدریس کنید.

در Italky دو نوع معلم وجود دارد 1. معلم اجتماعی 2. معلم حرفه ای. تفاوت این دو در این است که معلم اجتماعی به صورت غیر رسمی تدریس می کند و در کلاس ها سعی می کند تا با زبان آموزان به زبان ساده، مکالمه تمرین کند اما معلم حرفه ای معلمی است که در زمینه زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری دارای مدرک معتبر باشد. از لحاظ شرایط سنی معلمان Italky باید سنشان بیشتر از 18 باشد. هر معلمی که می خواهد در این سایت زبان انگلیسی تدریس کند باید یک ویدئو 1تا 3 دقیقه ای ضبط کند و خود را معرفی کند.

توجه: معلم حرفه ای باید فایل اسکن شده مدرک خود را ارائه دهد.

از ویژگی های جالب این پلتفرم این است که معلمان چه اجتماعی و چه حرفه ای می توانند خودشان حقوقشان را تعیین کنند. درآمد معلمان حرفه ای برای هر ساعت می تواند از 10 تا 80 دلار ولی معلمان اجتماعی برای هر ساعت بین 5 تا 80 دلار باشد.

شما می توانید حقوق خود را از طریق 4 سیستم پرداخت بین المللی برداشت و نقد کنید. این 4 روش اسکریل پی پال ، پایونیر و Alipay می باشند.

تجهیزاتی که برای معلم شدن در Italky لازم است :

  • اینترنت پر سرعت
  • میکروفون و وب کم
  • یک پلتفرم برای تشکیل کلاس که شما می توانید به عنوان معلم از خود سایت Italky استفاده کنید هم چنین می توان از اسکایپ ( Skype )، زوم ( Zoom )، وی چت ( V chat )، QQ و Google Hangouts می توان استفاده کرد.

 

سایت Qkids

این سایت برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چینی طراحی شده است و از آنجایی که دانش آموزان چینی آشنایی چندانی با زبان انگلیسی ندارند شما می توانید حتی بدون داشتن مدرک زبان و تسلط نسبی به زبان انگلیسی ، درآمد دلاری کسب کنید.

کار کردن در این سایت به صورت دورکاری بوده و در هفته شما باید 6 کلاس تشکیل دهید میزان درآمد آن برای هر کلاس 30 دقیقه ای  12 تا 16 دلار می باشد.

شما خودتان می توانید برنامه کلاسی خود را تعیین کنید فقط باید توجه داشته باشید که تمامی کلاس ها با ساعت پکن تنظیم می شود پس شما باید زمانی را برای کلاس انتخاب کنید که هم برای شما و هم برای دانش آموزان چینی مناسب باشد.

شرایط لازم برای معلم شدن در Qkids :

  1. داشتن مجوز کار قانونی در ایالات متحده امریکا یا کانادا
  2. مدرک کارشناسی یا گواهی تدریس زبان انگلیسی مثل TESOL، TEFL،  CELTAو  ESL

هم چنین باید در این سایت ثبت نام کنید و مدارک خود را اپلود کنید ولی متاسفانه به دلیل تحریم ها این امکان وجود ندارد بنابراین شما باید اکانت آماده و وریفای شده Qkids را بخرید.

حقوق شما هر ماه یک بار از طریق حواله بانکی به حساب امریکا یا کانادای شما واریز می شود شما می توانید از طریق ایجاد یک حساب خارجی یا به کمک صرافی حقوق خود را برداشت کنید.

 


 

کلام اخر

در صورتیی که علاقه به تدریس زبان انگلیسی دارید و نمی توانید به هر دلیلی خارج از منزل تدریس کنید. شما می توانید سایت هایی که برای تدریس آنلاین وجود دارد را امتحان کنید یکی از این سایت ها نیتیوکمپ ( Native camp ) است که شما می توانید شانس خود را امتحان کنید. 

اما متاسفانه امروزه به دلیل تحریم های وارد شده بر ایران امکان افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ برای ایرانیان عزیز وجود ندارد. برای همین تلماتو خرید اکانت آماده و وریفای شده نیتیوکمپ را پیشنهاد می دهد.

 


 

سوالات متداول

1. پهنای باند مورد نیاز برای کلاس های نیتیوکمپ ( native camp ) چقدر است؟

برای کلاس تصویری پهنای باند باید 1 مگابیت بر ثانیه ولی کلاس صوتی 5 مگابیت بر ثانیه باشد.

2. آیا نیتیوکمپ ( Native camp ) برای اطلاع از مدرسان و … تماس تلفنی خواهد داشت؟

خیر ارتباطات فقط از طریق بستر اینترنت بوده و در صورتی که نیاز به ارتباط باشد از طریق همین پلتفرم انجام می شود.

3. حتما برای تدریس باید هدفن داشته باشیم؟

بله هدفن به شما کمک می کند تا صدای شما به صورت واضح برسد و هم چنین صدای دانش آموزان نیز در فضا پخش نشود و مستقیم به خود شما برسد. و هم چنین کمک می کند صدای های اضافه در محل زندگیتان به کلاس منتقل نشود. 

4. آیا می توان در نیتیوکمپ ( Native camp ) مرخصی گرفت؟

خیر در نیتیوکمپ سیستم مرخصی وجود ندارد شما اگر شرایط کار کردن نداشته باشید می توانید حساب خود را ببندید و بعدا که شرایط شما محیا شد مجددا ثبت نام کنید. در بار دومی که ثبت نام می کنید شما می توانید سابقه کاری که در نیتیوکمپ ( Native camp ) داشته اید را دوباره تحویل بگیرید.

5. آیا می توانیم بدون تصویر تدریس کنیم؟

بله در صورتی که شرایطی برای پخش تصویر خود را ندارید یا به هر دلیلی وب کم شما کار نکرد شما می توانید به صورت صوتی کلاس تشکیل دهید برای همین کافیست فقط دوربین خود را خاموش کنید. البته در صورتی که پس زمینه شما خوب نباشد از تنظیمات سایت می توانید بک گراند مجازی انتخاب کنید. 

6. اگر از کشور دیگری به جز آمریکا در سایت Qkids ثبت نام و تدریس کنیم حقوق با چه ارزی خواهد بود؟

از هر کشوری که باشید حقوق شما به دلار آمریکا به حسابتان واریز خواهد شد.

7. آیا می توان در Qkids  کلاس ها را لغو کرد؟

برای لغو کلاس باید 24 ساعت قبل به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و حواستان باشد که هفته ای 6 کلاس را حتما تشکیل دهید در غیر این صورت همکاری با شما لغو خواهد شد.

 


 

مطالب مشابه :

  وریفای کوکوین

  وریفای بایننس 

  وریفای بای بیت

بررسی معاملات فیوچرز ( Futures ) و اسپات ( spot ) بایننس + محاسبه کارمزد آنها

۵ بازديد
محاسبه کارمزد صرافی بایننس (Binance) در معاملات و تریدینگ (Trading) رمز ارزهای دیجیتال به روش ترید فیوچرز (Futures) و اسپات (spot)

با پیدایش بیت کوین به عنوان اولین رمز ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرفته شدن صنعت کریپو در جهان هستیم. امروزه رمز ارزهای دیجیتال یکی از سرمایه های پربازده و مهم به شمار می رود. راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بسیار متنوع است. یکی از رایج ترین روش های کسب درامد از بازار رمز ارزها معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال یا به اصطلاح ترید کردن (تریدینگ) است. در ادامه ی این مقاله به معرفی 2 روش معامله و کارمزد آنها در  اکانت بایننس Binance خواهیم پرداخت، روش معاملات تریدینگ فیوچرز (Futures Trading) و معملات اسپات  (Spot Trading) که یکی از مهم ترین راه های سرمایه گذاری و خرید رمز ارز های دیجیتال است می پردازیم. و کارمزد صرافی بایننس برای معاملات ترید فیوچرز (Futures Trading) و معاملات ترید اسپات (Spot Trading) را مقایسه خواهیم کرد.

 وریفای بایننس

 

 

معرفی بازار معاملات و تریدینگ اسپات ( Spot Trading ) در صرافی بایننس

آسان ترین روش ثبت سفارش در صرافی های ارز های دیجیتال، اسپات (spot) تریدینگ است. در معاملات ترید اسپات افراد با توجه به نرخ فعلی بازار یا نرخ نقدی در تاریخ مشخص با هدف تحویل فوری دارایی به خرید و فروش آنی سرمایه خود می پردازند.در واقع تریدینگ اسپات spot به معامله ای گفته می شود که،  کالایی که خرید شده یا فروش رفته است در زمان انجام معامله تحویل داده شود. رکن اصلی معامله اسپات، تحویل فوری کالای معامه شد است. روش تریدینگ اسپات spot در معاملات روزانه بین معمالگران بسیار روش محبوبی است، با پرداخت کمترین کارمزد به صرافی بایننس به معاملگران این امکان را می دهد تا پوزیشن‌های کوتاه مدت با اسپرد پایین و بدون محدودیت زمان باز کنند.

تریدینگ اسپات ( Spot Trading ) یکی از سریع ترین راه های معامله در بازار رمز ارزهای دیجیتال است زیرا معاملات درجا تسویه می شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در این نوع از معاملات فقط از صعود بازار می توانید سود بگیرید. یعنی معامله گران رمز ارزهای دیجیتال را می خرند و با افزایش قیمت و در زمان مناسب می فروشند. شما در بازار معاملاتی  spot رمز ارز های دیجیتال را با پول خود خرید می کنید و فقط می توانید به اندازه نقدینگی کیف پولتان خرید کنید و نه بیشتر. این عامل باعث شده است که تریدینگ اسپات نسبتا امن تر از سایر بازار های معاملاتی باشد.

معاملات و تریدینگ اسپات (Spot Trading)

 

معرفی بازار معاملات و تریدینگ فیوچرز (Futures Trading) در صرافی بایننس

بازار معاملات ترید فیوچرز از سال 2018 و با شروع کار صرافی بایننس Binance فعالیت خود را آغاز کرد.بایننس در تیرید های فیوچرز Futures به کاربران این امکان را می دهد که از اهرم (Leverage) استفاده کنند. و به کمک آن پوزیشن های کوتاه مدت و بلند مدت درست کنند. این سرویس به معامله کنندگان و تریدر ها این امکان را می دهد که قیمت رمز ارزهای دیجیتال را حدس بزنند و ریسک کنند. این کار برعکس معامله در لحظه با قیمت ارز دیجیتال در آن لحظه است.

معاملات بایننس فیوچرز به طور کامل با ریسک همراه است و اهرم Futures Trading در ترید فیوچرز تا 125 برابر قابل افزایش است. این به معنی است که تریدر ها در صورت سرمایه گذاری در بایننس فیوچرز میتوانند تا 125 برابر سرمایه خود را افزایش دهند یا با همین ضریب سرمایه ی خود را از دست بدهند. اگر در ترید های فیوچرز سرمایه خود را مدیریت نکنید و از اهرم های سنگین تر استفاده کنید احتمال لیکویید شدن شما بالا می رود. برای جلوگیری از، از دست دادن سرمایه باید با آگاهی کامل وارد بازار معاملات فیوچرز شوید.

باید بدانید که در معاملات ترید فیوچرز Futures حرکت های کوچک بازار برای تریدر بسیار مهم است و از طریق آن هال می تواند کسب سود کند. همین ویژگی باعث محبوب شدن بازار ترید فیوچرز در بین تریدر ها شده است.  سود و ضرر های معاملات فیوچرز بر اساس تتر یا دلار آمریکا محاسه می شود. کل موجودی ها در بایننس فیوچرز غیر از حساب کاربری عادی افراد در صرافی بایننس Binance نگهداری میشود و لازم است وثیقه ای معادل تتر برای آن در نظر گرفته شود. در معاملات فیوچرز می توان ارزهای دیجیتال مختلفی مانند بیت کوین، بیت کویت کش، لایت کوین، ریپل، اتریوم، و رمز ارز های دیگر را معامله کرد. معاملات فیوچرز به دلیل سرعت بسیار زیاد و سادگی در انجام ترید توانست نسبت به دیگر رقبای خود نظیر کراکن، plloniex و crypto بهتر عمل کند.

بازار معاملات و تریدینگ فیوچرز (Futures Trading)

 وریفای تضمینی بایننس

 

تفاوت معاملات بایننس فیوچرز (Futures) و اسپات (spot)

دانستن تفاوت معاملات بایننس فیوچرز و ترید اسپات در بازار رمز ارزهای دیجیتال به شما کمک می کند تا تصمیم گیری درستی در انتخاب روش معامله جهت کسب سود در این بازار داشته باشید. با توجه به اینکه در معاملات بایننس اسپات کالای مورد معامله در همان لحظه مبادله می شود در مقابل معاملات بایننس فیوچرز قرار می گیرد.  همانطور که گفتیم در ترید فیوچرز ( Futures Trading ) خرید و فروش و معامله با پیش بینی قیمت ها در آینده انجام می شود. اما در معاملات ترید اسپات معامله به صورت حقیقی و حقوقی در همان لحظه انجام می شود. می توان گفت در معاملات فیوچرز مالیکیت حقیقی و حقوقی در زمان به پایان رسیدن زمان پیش بینی به تریدر اعطا می شود.

 در معاملات تریدینگ فیوچرز شما برای رمز ارزهای دیجیتال قیمتی را پیش بینی میکنید و به هنگام سرررسیدن زمان مشخص شده معامله بین خریدار و فروشنده فقط مبلغ موجود در قرارداد مبادله می شود. مثلا در معاملات تردینگ اسپات با خرید بیت کوین فقط زمانی می توانید سود کنید کنید که قیمت بیت کوین بالا رود. اما در معاملات تریدینگ فیوچرز تریدر می تواند بدون توجه به نوسان قیت، حتی وقتی قیمت بیت کوین کاهش یافته از حرکت های کوتاه مدت بازار کسب سود کند. در واقع امکاتن ترید کردن و درآمد زایی در حرکت نزولی بازار هم برای کاربران فراهم است.

 

تفاوت معاملات بایننس فیوچرز (Futures) و اسپات (spot)

 

1- اهرم کار یا لوریچ در معاملات تریدینگ فیوچرز (Futures Trading) و معاملات تریدینگ اسپات (Spot Trading)

از دیگر تفاوت های معاملات اسپات و فیوچرز در استفاده از اهرم کار در معاملات فیوچرز Futures است. اهرم یا لوریج در معاملات اسپات قابل استفاده نیستند. اما در معاملات فیوچرز این امکان را برای تریدر ها فراهم می کند که بدون سرمایه معامله کنند. برای مثال شما اگر از اهرم دو استفاده کنید، سرمایه، سود و زیان شما دو برابر خواهد شد. و اگر از اهرم 20 استفاده کنید، سرمایه شما 20 برابر، سودتان 20 برابر و ضررتان هم 20 برابر خواهد شد. این موضوع برای تمام اهرم ها به صورت یکسان عمل می کند. در هنگام استفاده از لوریچ بخشی از سرمایه مورد نیاز توسط صرافی در اختیار شما قرارمی گیرد و بخشی از آن را نیز خودتان تامین می کنید.

 

2- سفارش لانگ و شورت در بازار معاملات تردینگ فیوچرز

بازار فیوچرز یک بازار دو طرفه است که در آن امکان دریافت سود از بازار در حالت پایین و یا بالا برای شما فراهم شده است. زمانی که شما در معاملات ترید فیوچرز Futures، در پوزیشن LONG روی یک ارز ترید می کنید معتقد هستید که قیمت ها افزایش پیدا خواهد کرد و به ازای هر درصد رشد قیمت، شما سود خواهید کرد. این ویژگی یکی از برتری های معاملات تریدینگ فیوچرز است. به عنوان مثال شما بیت کویت را با قیمت فعلی 60 هزار دلار می خرید و بر این باور هستید که قیمت آن تا 70 هزار دالار بالا خواهد رفت به این روش ترید حالت لانگ LONG می گویند.

اگر درست پی بینی کرده باشید، شما حدود %16.6 سود دریافت خواهید کرد. برای مثال شما ارزی مانند بیت کوین را با قیمت فعلی 60 هزار دلار خریداری می کنید و بر این باورید که قیمت آن تا 70 هزار دلار می رود را در این صورت شما حدود %16.6 سود دریافت خواهید کرد. حال با خرید 1000 دلار بیت کوین با قیمت 60 هزار دلار در صورت افزایش قیمت تا 70 هزار دلار، دارایی شما ارزشی معادل 1166 دلار خواهد داشت. دقیقا مانند معاملات تردینگ اسپات.  اما استفاده از اهرم ریسک معامله ی شما را بالا می برد.

حالت دوم زمانی است که شما پس از تحلیل یک ارز احتمال می دهید قیمت آن افت کند. برای مثال احتمال میدهید قیمت بیت کوین از 60 هزار دلار به 50 هزار دلار می رسد. در این صورت شما یک پوزین شورت باز میکنید. در پوزیشن لانگ شما یک ارز دیجیتال را در نقطه پایین خریداری کرده و در نقطه بالا می فروشید. اما در معاملات تریدینگ فیوچرز به روش شورت شما یک رمز ارز دیجیتال را با قیمت بالا می خرید و با قیمت پایین می فروشید.

در حالت شورت در واقع شما بیت کوین 60 هزار دلاری که از صرافی قرض گرفته اید را می فروشید و در قیمت 50 دلار با خرید بیت کوین پول قرض گرفته از صرافی را پس می دهید. در این صورت شما حدود 20 درصد سود دریافت خواهید کرد. به طور مثال با باز کردن 1000 دلار پوزیشن ارزش دارایی شما 1200 دلار می شود. در آخر شما 1000 دلار را به صرافی بر می گردانید و 200 دلار سود کسب می کنید.

 

معاملات تردینگ فیوچرز

 

3- لیکوئید شدن Liquidation  یا کال مارجین شدن در معاملات ترید فیوچرز

یکی دیگر از تفاوت های معاملات تریدینگ فیوچرز و اسپات، لیکوئید شدن در معاملات فیوچرز Futures است. زمانی که کل موجودی شما تمام شود، خطر لیکوئید شدن سرمایه ی شما را تهوید می کند و امکان دارد سرمایه خود را از دست بدهید. بهتر است بدانید لیکوئید شدن تنها در معاملات فیوچرز اتفاق می افتد و در معاملات اسپات spot  خطر لیکوئید شدن سرمایه شما را تهدید نمی کند.

 

4- نقدینگی در بازار معاملات ترید فیوچرز (Futures Trading) و  معاملات ترید اسپات (Spot Trading)

نقدینگی بالا در بازار فیوچرز از دیگر تفاوت های معاملات فیوچرز و اسپات است. معمولا بازارهای معاملات ارز دیجیتال اسپات به صورت ماهانه نقدینگی زیاد با حجم تریلیون دلاری ارائه می دهند. برای مثال بازار معاملات تریدینگ اسپات ارز بیت کوین به طور میانگین حدود دو تریلیون دلار گردش مالی دارد. نقدینگی بالا امکان انجام معاملات با سرعت را برای معامله گران فراهم می کند. زمانی که نقدینگی بازار بالا باشد ریسک کمتری دارد. بنابراین در این بازارها معامله گران کمتر دچار اشتباه می شوند. هدف اصلی معاملات فیوچرز شرط بندی روی قیمت یک دارایی است که بالا یا پایین می رود.

بنابراین در صورت پیش بینی درست سود کرده و با پیش بینی غلط دچار ضرر می شوید. در معاملات فیوچرز بیت کوین، افراد سرمایه گذار از صاحبان بیت کوین نیست و تجارت آنها بر اساس حدس و گمان قیمت بازار بیت کوین است. در معاملات تریدینگ فیوچرز Futures امکان به حداکثر رساندن سود وجود دارد، اما از آن طرف ریسک معامله آن نیز در مقایسه با معاملات ترید اسپات زیاد است. بنابراین تنها در صورتی معاملات فیوچرز می تواند برای شما سود آور باشد که دانش کافی و تکنیک های مدیریت ریسک را بدانید تا از لیکوئید شدن در امان بمانید. در ادامه تفاوت کارمزد صرافی بایننس را برای این معاملات بررسی خواهیم کرد.

 

معاملات فیوچرز (Futures Trading) و اسپات (Spot Trading)

 

صرافی رمز ارزهای دیجیتال بایننس Binance + محاسبه کارمزد صرافی بایننس Binance

بایننس اکسچنج یا همان صرافی بایننس Binance به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین صرافی رمز ارزهای دیجیتال جهان شناخته می شود.که کار خود را از سال 2017 شروع کرده است،  به همین دلیل صرافی بایننس خدمات و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد همین موضوع باعث متمایز شدن این صرافی از دیگر صرافی های رمز ارزهای دیجیتال می شود.

صرافی رمز ارزهای دیجیتال بایننس Binance

بخشی از ویژگی های صرافی بایننس Binance:

  • پشتیبانی از بیش از 400 رمز ارز دیجیتال
  • کمتر بودن کارمزد صرافی بایننس نسبت به دیگر صرافی ها
  • برای دریافت و نگهداری رمز ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس کارمزدی دریافت نی شود.
  • صرافی بایننس Binance به صورت دوره ای برای کاربران خود جایزه در نظر می گیرد.
  • داشتن اپلیکین قابل نصب بر روی تلفن همراه
  • در صورت استفاده از بایننس کوین تا 25 درصد تخفیف برای کاربران تعلق می گیرد.

در ادامه می خواهیم میزان کارمز تریدینگ رمز ارزهای دیجیتال صرافی بایننس را در معاملات فیوچرز  و اسپات بررسی کنیم.

لینک وب سایت اصلی صرافی بایننس : https://www.binance.com/en

 

کارمزد صرافی بایننس Binance چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزد صرافی ارز دیجیتال، یکی از مهم ترین معیارها برای معامله‌گران در بازار رمز ارزهای دیجیتال است. نرخ کارمزد در صرافی بایننس، متناسب با نوع معامله لحظه‌ای (spot)، مارجین (Margin) و فیوچرز (Futures) است. نرخ کارمزد ثابت برای تریدهای بدون اولویت در این صرافی  0.1 از کل معاملات است. نرخ کارمزد در این صرافی بایننس برای میکرها برابر یا کمتر از تیکرها است.  به دلیل اینکه سفارش دهنده با ثبت یک سفارش در دفتر سفارشات که بعدا با پذیرفتن یک تیکر به معامله ختم می شود، باعث افزای نقدینگی می شود.

BNB  توکن انحصاری صرافی رمز ارزهای دیجیتال بایننس است که کمترین میزان کارمزد را دارد و در معاملات شامل 25 درصد تخفیف می شود. برای دریافت و نگهداری رمز ارز در بایننس کارمزدی دریافت نمی شود. اما در صورت داشتن واریزی باید کارمزد در نظر گرفته شده برای شبکه بلاک چین را پرداخت کنید. در زمان برداشت از والت نیز لازم است مبلغ ناچیزی را مجددا پرداخت کنید. کارمزد برداشت از حساب در بایننس Binance به دلیل رقابتی بودن دائما در حال تغییر است.

کارمزد معاملات بایننس

 

کارمزد صرافی بایننس Binance در معاملات تریدینگ اسپات (Spot Trading)

کارمزد معاملات ترید اسپات در صرافی بایننس، با توجه به مجموع معاملات در ۳۰ روز گذشته محاسبه می‌شود. اگر مجموع معاملات شما در صرافی بایننس با روش اسپات  در مدت ۳۰ روز کمتر از ۵۰ بیت کوین باشد، تعرفه کارمزد برای تیکر و میکر با هم مساوی و برابر با ۰/۱ درصد از کل معاملات خواهد شد.

 

مقدار موجودی BNB

حجم معاملات بیت کوین در 30 روز

Maker Taker
بیشتر مساوی با صفر کمتر از 50 0.06% 0.06%
بیشتر مساوی با 50 بیشتر مساوی با 50 0.054% 0.06%

 

تخفیف کارمزد صرافی بایننس برای معاملات اسپات

صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی رمز ارز های دیجیتال از نظر حجم معاملات، از تکنیک جذب مشتری با تخفیف به خوبی استفاده می‌کند. دو روش تخفیف کارمزد معاملات در صرافی بایننس برای معاملات اسپات وجود دارد.

  • روش اول که رایج ترین روش است این است که صرافی بایننس Binance کد های تخفیفی در نظر می گیرد که با وارد کردن آن کد ها می توانید ازتخفیف در کارمزد بهره‌ مند شوید.
  • روش دوم که درراستای تامین منافع صرافی بایننس است، استفاده از ارز رسمی خود بایننس (BNB Coin) در معاملات است. صرافی بایننس با این تخفیف با یک تیر دو نشان را میزد. هم متری تخفیف می گیرد و هم اینکه ارز رسمی بایننس Binance به فروش می رسد.

 

کارمزد صرافی بایننس Binance در معاملات تریدینگ فیوچرز (Futures Trading)

کاربرانی که از سرویس معاملات بایننس فیوچرز استفاده می کنند کارمزد صرافی بایننس بسیار کمتر معادل 0.02 ایجاد کننده ها و 0.04 درصد دریافت کننده ها پرداخت می کنند. قسمت معاملات فیوچرز بایننس دو بخش USDT-margined و Coin-margined وجود دارد. هر یک از این بخش‌ها میزان کارمزد صرافی بایننس مربوط به خود را دارند که در جدول زیر آورده شده است:

 

مقدار موجودی BNB حجم معاملات بیت کوین در 30 روز Maker Taker
بیشتر مساوی با صفر کمتر از 250 بیت کوین 0.0200% 0.0400%
بیشتر مساوی با 50 بیشترمساوی با 250 بیت کوین 0.0160% 0.0400%
بیشتر مساوی با 200 بیشتر مساوی با 2500 بیت کوین 0.0140% 0.0350%
بیشتر مساوی با 500 بیشتر مساوی با 7500 بیت کوین 0.0120% 0.0320%

 

با توجه به جدول بالا ، افرادی که از بخش USDT-margined استفاده می‌کنند باید مقدار 0.02 درصد به عنوان کارمزد میکر و 0.04 درصد به عنوان کارمزد تیکر پرداخت کنند.

 

کلام آخر

در این مقاله با مفهوم معاملات ترید اسپات (spot) و ترید فیوچرز (Futures) نحوه کارکرد آن در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شدیم. همچنین تفاوت Spot Trading و Futures Trading را متوجه شدیم. معاملات فیوچرز و اسپات یکی از ابزارهای مورد علاقه تریدرها  در بازار رمز ارزهای دیجیتال است. در بازار ترید فیوچرز ریسک نسبتا بالایی دارد و استفاده از لوریج در این معاملات همانطور که مقدار سود را چند برابر خواهد کرد، میزان ضرر تریدر را نیز افزایش می دهد. و همچنین با بیانی ساده و به دور از اصطلاحات علمی و تخصصی، نحوه ی محاسبه ی کارمزد این معاملات در صرافی بایننس Binance را بررسی  کردیم.

بزرگترین حجم معاملات در بسترهای معاملاتی، متعلق به صرافی بایننس است اما کاربران ایرانی به دلیل محدودیت هایی که دارند نمی توانند از پرداخت های ارزی بین المللی بهره ببرند. و برای استفاده از بایننس Binance حتما باید از وریفای پلاس بایننس استفاده کنید. تا بتوانید با آی پی های خارجی به این وب سایت متصل شوید و احتمال بلوکه شدن دارایی های خود را کاهش دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و وریفای حساب بایننس می توانید با تیم پشتیبانی تلماتو در تماس باشید.

 


خدمات مشابه

 وریفای بای بیت

 وریفای کوکوین

 

آموزش وریفای و احراز هویت نیتیوکمپ ( Native camp ) + خرید اکانت آماده

۷ بازديد

امروزه آموزش از راه دور مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. نیتیو کمپ که یک سایت ژاپنی آموزش زبان است که به صورت فریلنسری کار می کند و زبان آموزان را به مدرسان وصل می کند و معلمان می توانند از این طریق به صورت آنلاین تدریس کنند و حقوق دریافت کنند. به دلیل تحریماتی که وجود دارد، امکان افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) مانند انجام وریفای بایننس برای ایرانی ها مقدور نیست. برای این که بتوانید به صورت معلم در سایت فریلنسری نیتیو کمپ فعالیت داشته باشید تیم تلماتو خرید اکانت آماده و وریفای شده نیتیوکمپ ( native camp ) را به شما پیشنهاد می دهد. با انجام وریفای و احراز هویت اکانت نیتیو کمپ ( native camp )، دیگر نگرانی بابت تحریم ها نخواهید داشت. در زمینه برداشت و نقد کردن درآمد نیتیو کمپ ( native camp ) نیز می توانید روی کمک ما حساب کنید. با ادامه مطلب همراه ما باشید تا صفر تا صد این راه را یاد بگیرید.

 

جهت خرید اکانت نیتیوکمپ کلیک کنید

 

 

معرفی کلی سایت نیتیو کمپ ( native camp ) :

نیتیو کمپ ( native camp ) که یکی از سایت های آموزش زبان انگلیسی می باشد، از پلتفرم ESL که کاملا قانونی است استفاده می کند و مستقل از موقعیت مکانی، می شود در آن فعالیت کرد. این سایت ژاپنی که فعالیت خود را در سال 2015 شروع کرده است در آن زبان آموزان و استادان می توانند به صورت آزاد همدیگر را پیدا کنند و در مورد زمان کلاس و هزینه ها به توافق برسند این قابلیت به شما کمک می کند به اساتید محبوب در سراسر جهان وصل شوید و یا به صورت آنلاین تدریس کنید.

  خرید اکانت آماده و وریفای شده نیتیوکمپ ( native camp )تدریس زبان انگلیسی انلاین درامد دلاری نیتیو کمپ

 

مزایای اکانت نیتیو کمپ ( nativecamp )

  • مستقل از مکانی که در آن هستید می توانید به صورت انلاین زبان تدریس کنید و حقوق دلاری دریافت کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های خارج از منزل نخواهید داشت. ساعت کاری منعطف است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز تدریس کنید یا در کلاس ها شرکت کنید.
  • نیتیو کمپ ( native camp ) یک پلتفرم قانونی است که با ایجاد و افتتاح حساب در نیتیو کمپ ( native camp ) تا زمانی که خودتان نخواهید اطلاعات شما محرمانه خواهد ماند. 
  • قابل اعتماد است چون حدود 13000 دانشجو و استاد در آن حضور دارند که این خود دلیلی بر قابل اعتماد بودن این پلتفرم می باشد.
  • در تعداد درس محدودیتی وجود ندارد و شما هر قدر که بخواهید می توانید در طول روز چندین کلاس شرکت کنید. 
  • شما با احراز هویت و وریفای حساب نیتیوکمپ ( native camp ) و وصل کردن اکانت پایونیر به حساب خود از آموزش زبان انگلیسی درآمد دلاری خود را برداشت و نقد کنید و نگران بالا و پایین شدن ارز نباشید. 

 

شرایط لازم برای ساخت حساب و تدریس در نیتیو کمپ ( native camp )

  • شرایط سنی حداقل 18 سال
  • داشتن لپ تاپ یا کامپیوتر
  • داشتن هدست یا هدفن
  • مسلط به سطح intermediate یا سطح متوسط زبان انگلیسی
  • اینترنت پر سرعت
  • عدم امکان ایجاد حساب از کشورهای تحریم این سایت: مانند ایران ( نگران نباشید  
  • داشتن اکانت پایونیر برای نقد کردن و برداشت درآمد نیتیو کمپ ( native camp )

برای بررسی سیستم مورد نظر می توانید وارد سایت نیتیو کمپ native camp شوید و درخواست بررسی سیستم را انجام دهید.

 

میزان درآمد از تدریس در نیتیو کمپ ( native camp )

حقوق معلمان نسبت به کاری که انجام می دهند و چه ملیتی دارند متفاوت است برای مثال برای بومیان فیلیپینی حقوق کمتری تعلق می گیرد. شما برای هر 25 دقیقه تدریس 9 دلار و برای یک ساعت 18 دلار می توانید دریافت کنید. هم چنین در صورتی که در دو هفته اول استخدام در نیتیو کمپ ( native camp ) 100 کلاس موفق داشته باشید 45 دلار مزایا به شما تعلق می گیرد. حقوق شما در اول ماه و روز 15ام ماه پرداخت می شود. 

توجه: به دروس رزرو شده حقوق بیشتری تعلق می گیرد.

توجه: هم چنین توجه داشته باشید ممکن است برخی دانشجویان امتیازات کمتری بدهند که هزینه کلاس ها برایشان کمتر شود ولی در واقع از حقوق شما نیز کم می شود. خرید اکانت آماده و وریفای شده نیتیو کمپ ( native camp )

 

افتتاح و احراز هویت حساب نیتیو کمپ ( native camp ) برای چه کسانی مناسب است؟

این سایت برای تمام کسانی که می خواهند انگلیسی را به عنوان زبان دوم در محل زندگی و کشور خود یاد بگیرند مناسب است. و همچنین برای افرادی که می خواهند تدریس و آموزش زبان انگلیسی را پیش گیرند و سابقه کاری کمی دارند نیز مناسب خواهد بود. مزیت آن این است که شما به عنوان یک معلم شهرت جهانی پیدا می کنید. شما می توانید از طریق خرید اکانت آماده پایونیر به برداشت و نقد کردن نیتیو کمپ ( native camp ) اقدام کنید.

 

مدارک لازم برای افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ ( Native camp )

  1. IP ثابت: به دلیل تحریماتی ک بر ایران اعمال شده است اگر از ******* هایی استفاده شود که پس از هر قطع و وصلی موقعیت شما را فاش کند ایجاد و افتتاح حساب کاربری نیتیو کمپ ( Native camp ) با مشکل مواجه خواهد شد. به همین دلیل بهتر از ******* های IP ثابت استفاده شود.
  2. ایمیل: اگر ایمیلی دارید از آن استفاده کنید در غیر این صورت می توانید ایمیل جدیدی باز کنید 
  3. اطلاعات هویتی: مانند نام و نام خانوادگی و آدرس محل زندگی برای وریفای و احراز هویت حساب نیتیو کمپ ( native camp )
  4. اکانت پایونر برای دریافت حقوق نیتیو کمپ ( native camp )
  5. عکس سلفی: عکس شما باید کاملا واضح باشد و از روی عکس دیگری عکس نگرفته باشید.
  6. شماره تلفن: استفاده از شماره خارجی

 

آموزش تصویری مراحل ایجاد ، افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ):

1: ثبت نام

برای افتتاح و وریفای حساب در نیتیو کمپ ( native camp ) ابتدا وارد سایت nativecamp.net شوید سپس از بالای صفحه گزینه apply now انتخاب کنید.

ایمیلی که داشتید و یا برای حساب نیتیو کمپ افتتاح کرده اید را وارد کنید سپس روی submit کلیک کنید.

 

ایجاد و افتتاح حساب در نیتیوکمپ ( native camp ) چیست ؟ I خرید اکانت آماده و وریفای شده nativecamp ( نیتیوکمپ) I مدارک برای افتتاح حساب ، وریفای و احراز هویت اکانت نیتیو کمپ ( native camp ) I مدارک برای خرید و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) I پرداخت و نقد حساب و اکانت نیتیو کمپ ( nativecamp ) I وریفای حساب نیتیوکمپ ( native camp ) I پرداخت از حساب نیتیو کمپ ( native camp ) با پایونیر ( payoneer ) I

 

سپس ایمیلی که برای شما ارسال شده را باز کنید و روی گزینه sign up کلیک کنید.

 

 

صفحه سایت باز می شود و لازم است روی گزینه next step بزنید. 

سپس اطلاعات هویتی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کشور، ملیت و ساعت منطقه و یک ایمیل خود را وارد کنید. و سپس روی گزینه confirm  کلیک کنید.

 

آموزش وریفای و احراز هویت نیتیوکمپ ( Native camp ) + خرید اکانت آماده

 

در صفحه بعد می توانید اطلاعات وارد شده را ببینید در صورت تایید و صحیح بودن اطلاعات گزینه submit را انتخاب کنید.

مدارک برای افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) 

2. گذراندن آزمون مهارت زبان انگلیسی ( EPT )

این آزمون شامل 40 سوال و 20 دقیقه زمان می باشد.  توجه کنید که تنها می توانید یکبار این آزمون را شرکت کنید. امتیاز لازم برای قبولی در این ازمون حداقل 70 درصد است.

 

ایجاد و افتتاح حساب در نیتیوکمپ ( native camp ) چیست ؟ I خرید اکانت آماده و وریفای شده nativecamp ( نیتیوکمپ) I مدارک برای افتتاح حساب ، وریفای و احراز هویت اکانت نیتیو کمپ ( native camp ) I مدارک برای خرید و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) I پرداخت و نقد حساب و اکانت نیتیو کمپ ( nativecamp ) I وریفای حساب نیتیوکمپ ( native camp ) I پرداخت از حساب نیتیو کمپ ( native camp ) با پایونیر ( payoneer ) I

 

3. چک کردن سیستم

در این مرحله افتتاح حساب و وریفای اکانت native camp ( نیتیو کمپ ) لازم است مرورگر پیشنهاد شده مثل فایرفاکس ( fire fox ) ، دیده شدن تصویرتان در صفحه نمایش و صدا را چک کنید. شما هم چنین از لحاظ محیط و ظاهرتان برای تدریس بررسی خواهید شد پس بهتر است در محیط آرامی باشید و ظاهر اراسته داشته باشید.

 

ایجاد و افتتاح حساب در نیتیوکمپ ( native camp ) چیست ؟ I خرید اکانت آماده و وریفای شده nativecamp ( نیتیوکمپ) I مدارک برای افتتاح حساب ، وریفای و احراز هویت اکانت نیتیو کمپ ( native camp ) I مدارک برای خرید و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) I پرداخت و نقد حساب و اکانت نیتیو کمپ ( nativecamp ) I وریفای حساب نیتیوکمپ ( native camp ) I پرداخت از حساب نیتیو کمپ ( native camp ) با پایونیر ( payoneer ) I

 

4. مطالعه درس های آزمایشی

دروس را به صورت مرتب مطالعه کنید تا ازمون را به خوبی قبول شوید.

5. مصاحبه

به صورت آزمایشی با ادمین وارد کلاس درس می شوید و به عنوان مصاحبه مطلب درسی را به مدت 25 دقیقه تدریس می کنید. 

6. آزمون درک مطلب 

در این مرحله باید یک آزمون 25 سوالی درک مطلب برای تکمیل مراحل افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) را بگذرانید. بعد از آزمون، منتظر login نیتیو کمپ ( native camp ) باشید.

7. تکمیل جزئیات اطلاعات شخصی در نیتیو کمپ ( native camp )

در این مرحله باید عکس پروفایل، اطلاعات بانکی حساب payoneer و متن معرفی خود را در فرم بنویسید هم چنین فایل ویدیو معرفی خود را آپلود کنید. 

8. شما الان معلم نیتیو کمپ ( native camp ) شده اید. 

از آن جایی کاربران ایرانی به دلیل تحریمات شدید در ایران افتتاح حساب وریفای و احراز هویت شده نیتیو کمپ ( native camp ) را انجام دهند باید به خرید اکانت آماده و وریفای شده نیتیو کمپ ( native camp ) اقدام کنند. تیم تلماتو این شرایط را برای شما فراهم می کند که بدون هیچ گونه نگرانی حساب وریفای شده native camp ( نیتیو کمپ ) را تهیه کنید.

9. داشتن اکانت پایونیر 

برای برداشت و نقد کردن درآمد حاصل از نیتیو کمپ ( native camp ) می توانید اکانت آماده پایونیر را به حساب خود لینک کنید.

 

نحوه برداشت و نقد کردن درآمد حاصل از نیتیو کمپ ( native camp ):

برای نقد کردن درآمد حاصل از نیتیو کمپ ( native camp ) لازم است حساب پایونیر داشته باشید و آن را به سایت نیتیو کمپ ( nativecamp ) وصل کنید. پایونیر Payoneer یکی از جدیدترین روش‌ها برای انجام امور ارزی بین‌المللی است. با استفاده از این روش علاوه بر این که امکان خرید اینترنتی وجود دارد، ارتباط مالی بین کارفرما و کارمند نیز به راحتی برقرار می‌شود. به دلیل ایمن و مقرون به صرفه بودن این روش، بسیاری از افراد از این روش برای انجام امور ارزیشان استفاده می‌کنند. بسیاری از غول های تجارت الکترونیکی از جمله آمازون ، گوگل ، Airbnb و UpWork از خدمات این شرکت استفاده می کنند.

از مزایای پایونر می توان به داشتن کارمزد کمتر نسبت به بقیه پلتفرم ها اشاره کرد. هم چنین در صورتی که هر دو طرف حساب پایونیر داشته باشند میزان کارمزد صفر خواهد بود.

به دلیل تحریم بودن ایران شما توانایی نقد کردن حقوق نیتیوکمپ ( native camp ) خود را نخواهید داشت برای همین تلماتو به عنوان ارائه دهنده خدمات ارزی این امکان را برای شما فراهم می کند تا پول خود را به ریال نقد کنید.

برداشت پول از پایونیر ( payoneer ) برای نقد کردن حقوق نیتیو کمپ ( native camp )به دو طریق امکان پذیر است.

    1. از طریق خود پرداز یا ATM ( غیر قابل استفاده برای کاربران ایرانی )
    1. از طریق مستر کارت prepaid ( غیر قابل استفاده برای کاربران ایرانی )
    1. انتقال از یک پایونیر ( payoneer ) به حساب payoneer دیگر (مناسب ایرانیان)

در روش پایونیر به پایونیر ( payoneer to payoneer ) شخصی که قرار است برای شما پول ارسال کند به حساب شخص دیگری که payoneer دارد پول را واریز می کند و آن شخص از طریق صرافی پول نقد ریال می دهد.

در کشور های مجاز به فعالیت، زمان افتتاح حساب در پایونیر ( payoneer ) یک مستر کارت می توانید انتخاب کنید. با استفاده از این مستر کارت می توانید پول پرداخت کنید یا خرید اینترنتی داشته باشید. این کارت به آدرس شما ارسال می شود. ولی از آن جایی که ایران در لیست مجاز payoneer ( پایونیر ) نیست برای نقد کردن و برداشت پول از حساب پایونیر ( payoneer ) می توانید با تیم تلماتو در ارتباط باشید و به راحتی حقوق دریافتی از نیتیو کمپ ( native camp ) را برداشت کنید.

 

چگونه پایونیر را به نیتیوکمپ ( Native camp )وصل کنیم ؟

پس از گذراندن آزمون نهایی و در مرحله login شدن به نیتیو کمپ ( Native camp ) لازم است اطلاعات بانکی خود را وارد کنید که شما می توانید اطلاعات حساب پایونیر ( payoneer ) خود را وارد کنید و از این طریق حقوق خود را دریافت کنید.

 

کلام آخر : 

به دلیل این که ایران با تحریم های زیادی دست و پنجه نرم می کند امکان افتتاح حساب و وریفای نیتیو کمپ ( native camp ) برای کاربران ایرانی وجود ندارد اگر قصد تدریس زبان انگلیسی در نیتیو کمپ ( native camp ) را دارید تیم تلماتو خدمات زیر را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

امکان خرید اکانت آماده و وریفای شده نیتیو کمپ، اکانت پایونیر وریفای شده، سیم کارت بین المللی، برداشت و نقد کردن حقوق نیتیو کمپ یا سایت های فریلنسری که با پایونیر مبادله ارز انجام می دهند.


سوالات متداول

1: آیا با اطلاعات شخصی خودمان می توانیم افتتاح و وریفای حساب نیتیو کمپ ( native camp ) را انجام دهیم؟

خیر چون ایران در لیست مجاز نیتیو کمپ نبوده و با فقط دور زدن تحریم ها می توان برای آموزش زبان انگلیسی حساب کاربری ساخت.

 

2: کدام سیستم عامل برای نیتیو کمپ لازم است؟

می توانید از سیستم عامل مک یا ویندوز و مرورگر فایرفاکس، edge و کروم ( chrome ) استفاده کنید.

 

3: آیا هنگام ثبت نام می توانم از نام مستعار استفاده کنم؟

شما می توانید از نام واقعی یا هر نام مستعاری استفاده کنید فقط باید توجه داشته باشید که پس از انتخاب نام، امکان تغییر آن وجود ندارد.

 

4: اگر یک بار در آزمون مهارت انگلیسی مردود شدیم چند وقت بعد دوباره می توانیم برای شرکت نیتیو کمپ اقدام کنیم؟

در صورت شکست خوردن در هر مرحله پس از 6 ماه دوباره با همان ایمیل می توانید مجددا درخواست دهید.

 

5: چه نوع درس هایی در نیتیو کمپ وجود دارد؟

درس ها شامل گرامر، مکالمه و درس های کودکان می باشد هم چنین یک سری دروس برای تقویت مهارت شنیداری برای دانش آموزان وجود دارد.

 

6: برای بررسی سیستم چقدر باید منتظر ماند؟

به دلیل این که متقاضیان زیادی وجود دارد باید منتظر بمانید تا ادمین چک سیستم نوبت شما را ثبت کند.

در صورت نیاز داشتن به اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی تیم تلماتو در ارتباط باشید.


خدمات مشابه وریفای و احراز هویت:

  وریفای بایننس

  وریفای بای بیت

  وریفای کوکوین

حساب وریفای شده Transfer Wise خرید از سایت تلماتو

۶ بازديد

وایز ترانسفر | افتتاح حساب و فروش اکانت آماده ترانسفر وایز | حساب وریفای شده Transfer Wise

وایز ترانسفر یا Wise (که تا همین اواخر به عنوان Transfer Wise شناخته می شد) یک پلتفرم آنلاین است که هر کسی می تواند بدون توجه به موقعیت مکانی از آن برای انتقال پول بین دو حساب بانکی استفاده کند. انتقال پول داخلی همیشه نسبتاً ساده بوده است، اما انتقال پول بین‌المللی می‌تواند پیچیده‌تر باشد و با هزینه‌های بیشتری همراه باشد. برای انجام کارهای بانکی بین المللی ایجاد حساب وایز ( Wise ) لازم است، در صورتی که کاربران نتوانند موفق به افتتاح حساب وایز شوند می توانند اکانت آماده وایز ترانسفر را تهیه کنند و یا با خرید حساب وایز وریفای شده اقدام کنند. با داشتن حساب بین المللی وایز می توانید به هر کجا که سفر کردید نگرانی ارز نداشته باشید. و می توانید با خیال راحت کارهایتان را انجام دهید چرا که وایز یک پلتفرم مستقل از مکان می باشد. برای اطلاع از مدارک لازم برای افتتاح و وریفای حساب وایز و هم چنین وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( transfer wise ) به دلیل تحریمات گسترده ای که در ایران وجود دارد می توانید با خرید اکانت اماده وایز وریفای شده یا افتتاح حساب وایز از شر این تحریمات مانند وریفای بایننس خلاص شوید. برای اطلاع از مدارک لازم برای افتتاح و وریفای حساب وایز ( Wise ) و هم چنین وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( transfer wise) به ادامه مطالب توجه کنید.

 

جهت خرید اکانت وایز کلیک کنید

 

وایز ترانسفر و معرفی کلی سیستم انتقال پول ( Transfer Wise )

وایز که قبلا Transfer wise نام داشت، یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در جهان است. به عنوان راه حلی برای ارسال پول به خارج از کشور بدون پرداخت هزینه های هنگفت مبادله ای، اکنون یک پلتفرم بانکی چند ارزی جهانی با بیش از 10 میلیون مشتری است. در گذشته، تنها راه عملی برای انجام این کار، انتقال بین المللی بود. مشکل اصلی این است که ممکن است زمان زیادی طول بکشد و بانک ها به ندرت نرخ ارز خوبی را ارائه می دهند.

برای مثال، اگر از ایالات متحده به استرالیا پول می‌فرستید، از حساب بانکی خود در ایالات متحده به حسابی که توسط Wise در ایالات متحده نگهداری می‌شود، پول ارسال خواهید کرد. آنها سپس از یک حساب استرالیایی که دارند به حساب استرالیایی گیرنده پول ارسال می کنند.

هر زمان که می خواهید پول بین المللی انتقال دهید، بانک مجازی وایز یکی از بهترین راه حل ها است. می توانید از آن برای ارسال پول به شخص دیگری یا حتی حساب دیگری از خودتان در کشور دیگر استفاده کنید. Wise در سال 2011 در مقر خود در لندن شروع به کار کرد، اما اکنون دفاتری در سراسر جهان وجود دارد. نقد کردن وایز ( wise )

وایز در حال حاضر از ارسال و دریافت با 22 ارز و ارسال (عدم دریافت) با 27 ارز اضافی پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که کارمزدها ممکن است برای ارزهای مختلف متفاوت باشد، اما اینها همچنان هنگام انتقال نمایش داده می شوند. وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( transfer wise )

از جوانب مثبت و ویژگی های وایز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتتاح و وریفای حساب transfer Wise آسان و سریع است، و کاملاً آنلاین می باشد.
  • استفاده از پلتفرم آن آسان است. Iban wise
  • نرخ ارز و کارمزد وایز برای کاربران شفاف و پایین است.
  • ارزان ترین نرخ ها و هزینه ها را ارائه می دهد و با افتتاح و وریفای حساب وایز ( wise ) می توان از آن بهره برد.
  • وایز دامنه وسیعی از کشورها و ارزها را دارد. شارژ حساب وایز ( wise )
  • محدودیت های انتقال به طور کلی کم است.
  • امن است: موسسه مالی ثبت شده تحت FCA در بریتانیا
  • دوره انتقال کوتاه است، بین 1 تا 2 روز کاری متغیر است تا مبلغی که باید به حساب مقصد منتقل شود.
  • استفاده از آن آسان است و کل فرآیند به صورت آنلاین انجام می شود. پرداخت وایز ( wise )
  • در صورت نیاز می توانید برای سؤالات خود یا خرید حساب وایز وریفای شده یا اکانت اماده وایز ترانسفر ( wise ) با پشتیبانی تلماتو تماس بگیرید.

 

بایدها و نبایدهای حساب ترانسفر وایز ( Transfer Wise ) برای کاربران ایرانی

انتقال برون مرزی که از طریق وایز ( Wise ) انجام می شود برای کاربر بسیار ساده به نظر می رسد، اما در واقع چیزهای زیادی در پشت صحنه برای کارکرد آن در جریان است. وایز (  wise ) در کشورهای مختلف حساب‌های مختلفی دارد، بنابراین وقتی حواله‌ای را انجام می‌دهید، آن را به یکی از این حساب‌ها ارسال می‌کنید. سپس وایز همان مقدار پول را از یکی از حساب های دیگر خود در کشور گیرنده به حساب مورد نظر ارسال می کند که می توانید با افتتاح، وریفای و احراز هویت حساب وایز ( wise ) از آن بهره مند شوید. نقد کردن وایز ( wise )

وایز با گرفتن کارمزد ناچیزی در هر تراکنش سود می برد. این برای شما مفید است زیرا این کارمزد همیشه کمتر از مبلغی است که برای انتقال سیمی بین‌المللی از طریق یک بانک معمولی می‌پردازید. کارت اعتباری فیزیکی وایز ( wise ) 

اکانت اماده و وریفای شده وایز ترانسفر ( transfer wise )

( wise )

مدارک مورد نیاز برای ایجاد حساب کاربری و وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise )

1. IP ثابت

2. حساب های لازم برای ایجاد و افتتاح اکانت در وایز ترانسفر

3. شماره تلفن

4. مدرک هویتی

5. مدرک معتبر برای اثبات نشانی

6. عکس سلفی

 

1. IP ثابت

تحریم ایران مسئله جدیدی نیست و کاربرانی که قصد فعالیت در پلتفرم های خارجی و افتتاح، وریفای و احراز هویت حساب وایز ( wise ) را دارند باید فیلترشکن خود را با دقت انتخاب کنند تا در هنگام فعالیت در پلتفرمی مثل وایز حساب کاربری ایمنی داشته باشند. اما اجازه دسترسی به این نوع پلتفرم ها از طریق IP می باشد که کاربران ایرانی شناسایی می شوند و اجازه دسترسی به ترانسفر وایز ( TransferWise ) را از دست می دهند. در این شرایط که همه کاربران با آن مواجه شده اند، باید با ******* و VPS آیپی خود را تغییر داده و به فعالیت ادامه دهند. در نظر داشته باشید از IP کشورهای تحریم استفاده نکنید. مدارک لازم برای وریفای حساب وایز ( wise transfer)

کشورهای تحریم در ترانسفر وایز :

افغانستان، بلاروس، آفریقای مرکزی، چاد، کنگو، کنگو، کوبا، کریمه، ایران، عراق، کره، لیبی، میانمار، سومالی، سودان، روسیه، یمن، ونزِوئلا

2. ایجاد حساب در ترانسفر وایز ( TransferWise )

  • ایمیل (Gmail): برای ایجاد حساب کاربری و تکمیل مدارک برای وریفای حساب وایز ( wise ) لزوما نیازی به ایمیل جدید ندارید. اما برای امنیت بیشتر حسابتان بهتر است یک ایمیل جدید و مختص به افتتاح حساب ترانسفر وایز ( transfer wise ) ایجاد کنید و ایمیل های دریافتی از وایز را جدی بگیرید. بانک مجازی وایز ( wise )
  • اکانت Apple: اگر اکانتی که از آن برای ایجاد حساب در ترانسفر وایز ( wise ) اقدام کرده اید، متعلق به شرکت اپل است می توانید با حساب موجود خود در اپل حساب جدید ایجاد کنید.
  • اکانت فیسبوک ( Facebook ): در صورتی که اکانت فیسبوک دارید و آن را احراز هویت کرده اید از این گزینه استفاده کنید در غیر این صورت انتخاب مناسبی برای کاربران ایرانی نیست. شارژ حساب وایز ( wise )

این پلتفرم از اندروید و آیفون پشتیبانی می کند می توانید برای نصب ورژن اندروید آن از پلی استور اقدام کنید، رتبه اندرویدی اپلیکشن وایز دارای 4.5/5 می باشد. که در مقابل آن در اپ استور دارای 4.6/5 امتیاز را از کاربران کسب کرده است. وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( transfer wise )

اگر در کشوری ساکن هستید که تحریم است می توانید از اکانت آماده وایز ترانسفر استفاده کنید. نقد کردن وایز

بانک مجازی وایز ( wise )

3. شماره تلفن

از سیم کارت های بین المللی و گوگل ویس می توانید برای ایجاد و افتتاح  و هم چنین وریفای و احراز هویت حساب وایز ( wise ) استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که شماره مجازی های رایگان یکبار مصرف انتخاب خوبی برای شما نمی باشد. حسابتان با خطر جدی رو به رو می شود و ممکن است دارایی خود را از دست بدهید.  حساب ترانسفر وایز ( transfer wise )

 

4. مدرک هویتی برای وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise )

با یکی از سه مدارک زیر می توانید وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise ) را انجام دهید:

  • پاسپورت ( فقط از صفحه ای که عکس شما روی آن درج شده است )
  • آیدی کارت ( ID Card ): به صورت پشت و رو
  • گواهینامه رانندگی: ( پشت و رو )

اگر کاربر موقع ایجاد و افتتاح حساب کاربری، وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise ) را انجام نداده باشد این پلتفرم هر زمانی که نیاز به انجام وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise ) باشد، از شما اطلاعات و اسناد درخواست خواهد کرد. تایید حساب شما ممکن است تا 5 روز طول بکشد. حساب ترانسفر وایز ( transfer wise )

کارت اعتباری فیزیکی وایز

توجه

  • در صورتی که از مدارک کشورهای اروپایی و نیوزلند برای وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز استفاده می کنید، گواهینامه رانندگی برای وایز ( wise ) قابل قبول نیست.
  • برای کشور کانادا فقط صفحه اول پاسپورت قابل قبول می باشد. Iban wise
  • وایز منابع لازم برای پشتیبانی از اسناد نوشته شده به زبان های عربی، آذربایجانی، عبری و اردو را ندارد.

 جهت خرید اکانت وایز کلیک کنید

 

5. مدرک معتبر برای اثبات نشانی در وایز

موقع افتتاح حساب و انجام وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise ) از شما نشانی کامل محل زندگی را درخواست می کند، برای این مرحله در صورتی که شهروند کشور غیرتحریم هستید موارد زیر را ارائه دهید:

  • گواهینامه رانندگی که آدرس شما را نمایش می دهد و تاریخ انقضا بر روی آن درج شده است. نقد کردن وایز ( wise )
  • هر مدرکی برای وریفای و احراز هویت حساب وایز ( wise ) از دولت یا موسسه مالی (برای کاربران ایرانی امکان استفاده وجود ندارد).
  • صورت حساب بانک یا کارت اعتباری ( غیرقابل استفاده برای کاربران ایرانی).
  • ثبت نام خودرو یا مالیات ( غیرقابل استفاده برای کاربران ایرانی ).
  • یکی از قبض خدماتی (گاز، برق و یا تلفن )

بهترین و آسان ترین گزینه برای کاربران ایرانی ارائه قبض می باشد زیرا بقیه مدارک قابل استعلام می باشد. بانک مجازی وایز ( wise )

کارت اعتباری فیزیکی وایز

6. عکس سلفی

بعد از آپلود مدارک برای وریفای و احراز هویت حساب وایز از شما یک عکس سلفی درخواست می کند تا از صحت عکس درج شده بر روی مدرک هویتی مطلع شود. بهتر است در هنگام گرفتن عکس سلفی موارد زیر را رعایت کنید: حساب ترانسفر وایز ( transfer wise )

  • عکس تار یا مبهم نباشد.
  • قیافه شما به درستی در عکس مشخص باشد.
  • از روی عکس دیگری عکس نگیرید.
  • عکس به صورت دسته جمعی نباشد.
  • پس زمینه مکانی که در آن عکس می گیرید نورانی نباشد.
  • تغییر چهره ندهید تا مدارک برای وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( transferwise ) قابل قبول باشد.

کارت اعتباری فیزیکی وایز

آموزش تصویری و مرحله به مرحله ایجاد و افتتاح حساب وایز ( TransferWise ) + انجام وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise )

1. ایجاد اکانت و حساب کاربری در ترانسفر وایز ( TransferWise )

برای ایجاد و افتتاح حساب در ترانسفر وایز ( Transfer wise ) ابتدا بر روی Transfer wise کلیک کنید تا به صفحه ایجاد حساب کاربری هدایت شوید.

بعد از ورود به سایت در قسمت سمت راست بالای صفحه بر روی Register کلیک کنید. بانک مجازی وایز ( wise )

 

وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز I اکانت اماده وایز ترانسفر I افتتاح حساب وایز I شارژ حساب وایز I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک برای وریفای حساب وایز I وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز I iban wise I بانک مجازی وایز I شارژ حساب وایز I کارت اعتباری فیزیکی وایز I کارت اعتباری دیجیتالی وایز I پرداخت وایز I نقد کردن وایز I transfer wise I وریفای حساب وایز ترانسفر
خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک برای وریفای حساب وایز I افتتاح حساب وایز

 

بعد از کلیک بر روی رجیستر به صفحه زیر هدایت می شوید. ایمیل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. نقد کردن وایز ( wise )

 

وریفای حساب وایز I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I احراز هویت و وریفای حساب ترانسفر وایز I شارژ حساب ترانسفر وایز

 

در صورتی که فعالیت شما شخصی می باشد بر روی Personal account کلیک کنید. سپس به صفحه بعدی منتقل می شوید. بانک مجازی وایز ( wise )

 

افتتاح حساب وایز ترانسفر I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I ترانسفر وایز I وریفای حساب ترانسفر وایز I وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز I بانک مجازی وایز I پرداخت وایز I خرید حساب وایز وریفای شده

 

نام کشوری که مدرک برای افتتاح یا وریفای و احراز هویت حساب وایز ( wise ) آن را دارید و یا تهیه کرده اید را انتخاب کنید. به صورت پیش فرض در این قسمت نام کشوری که IP فیلترشکن شما متعلق به آن است را نمایش می دهد که قابل تغییر است.Iban wise

بعد از انتخاب نام کشور بر روی Continue کلیک کنید. شارژ حساب وایز ( wise )

 

احراز هویت و وریفای حساب وایز I خرید اکانت آماده ترانسفر وایز I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I وریفای حساب ترانسفر وایز I کارت اعتباری دیجیتال وایز I

 

کد کشور را بر حسب کشور انتخاب کرده و شماره را وارد نمایید. سپس بر روی Send verification code کلیک کنید تا به شماره شما کد ارسال شود.

 

افتتاح حساب وایز I اکانت آماده وایز ترانسفر I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I احراز هویت و وریفای ترانسفر وایز I iban I وایز I transfer wise I بانک مجازی وایز I

 

کد شش رقمی ارسال شده به شماره همراهتان را وارد کنید. Iban wise

بر روی Submit کلیک کنید.

 

افتتاح حساب وایز I اکانت آماده وایز ترانسفر I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I احراز هویت و وریفای ترانسفر وایز I iban I وایز I transfer wise I بانک مجازی وایز I کارت اعتباری دیجیتال وایز I

 

برای حساب کاربری خود یک رمز تعریف کنید. خرید حساب وایز وریفای شده

رمز شامل حروف بزرگ و کوچک بوده و از اعداد و سمبل ها در آن استفاده کنید.

حداقل کاراکتر مورد قبول برای رمز 9 کاراکتر است. بانک مجازی وایز ( wise )

 

افتتاح حساب وایز I اکانت آماده وایز ترانسفر I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I احراز هویت و وریفای ترانسفر وایز I iban I وایز I transfer wise I بانک مجازی وایز I پرداخت وایز I کارت اعتباری فیزیکی وایز I

کارت اعتباری فیزیکی وایز

2. انجام وریفای و احراز هویت در ترانسفر وایز ( Transfer wise )

  • برای شروع وریفای و احراز هویت حساب وایز ( wise ) در کادرهای اول نام و نام خانوادگی خود را وارد می کنید.
  • تاریخ تولد را به میلادی وارد کنید. Iban wise
  • نام کشوری که برای وریفای و احراز هویت مدرک آن را دارید انتخاب کنید.
  • نشانی محل سکونت را وارد کنید.
  • نام شهر را وارد کنید. کارت اعتباری فیزیکی وایز ( wise )
  • کد پستی مربوط به محل سکونت خارج از ایران را بنویسید.
  • و در پایان بر روی Confirm کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

 

خرید حساب آماده و وریفای شده وایز ترانسفر I افتتاح حساب وایز I اکانت آماده وایز ترانسفر I خرید حساب وایز وریفای شده I مدارک لازم برای وریفای حساب وایز I احراز هویت و وریفای ترانسفر وایز I iban I وایز I transfer wise I بانک مجازی وایز I

 

طبق شماره دو واحد پول حساب کاربری خود را که قصد فعالیت با آن را دارید، وارد کنید.

به دو روش می توانید ادامه وریفای و احراز هویت حساب وایز ترانسفر ( transfer wise ) را تکمیل کنید. بانک مجازی وایز ( wise )

  1. از طریق لینک دریافتی در ایمیل
  2. از طریق اسکن QR Code

 

افتتاح و وریفای حساب وایز ترانسفر

 

اگر تمایل دارید وریفای را با ایمیل ادامه دهید گزینه اول ( Get link by email ) را انتخاب کنید. در این حالت تفاوتی ندارد وریفای را با چه دستگاهی انجام می دهید چون بر روی لینک ارسال شده به ایمیل شما وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( TransferWise ) را انجام می دهید.

و اگر تمایل دارید با تلفن همراه خود به انجام وریفای و احراز هویت ترانسفر وایز ( Transferwise ) اقدام کنید بر روی Scan a QR code کلیک کنید.

  • بعد از انجام مراحل بالا ابتدا از جلوی مدرک هویتی و سپس از پشت آن عکس آپلود می کنید.
  • بعد از آپلود عکس از شما درخواست عکس سلفی می کند.نقد کردن وایز
  • در صورتی که عکس ها مغایرتی نداشته باشد این مرحله را پشت سر می گذارید.
  • برای افتتاح حساب و هم چنین خرید اکانت آماده و وریفای شده وایز ( wise ) در واتس اپ برای تیم تلماتو پیام ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

معرفی 15 سایت برتر خارجی خرید و فروش اکانت و آیتم های بازی به صورت دلاری

۶ بازديد

معرفی بهترین سایت های خارجی خرید و فروش اکانت و آیتم های بازی آنلاین به دلار

در دنیای امروز افراد بسیاری هستند که به بازی‌های آنلاین علاقه دارند، اما افرادی هم هستند که به دنبال کسب درآمد ارزی و پول درآوردن از این بازی ها می باشند. دنیای گیم به طور عجیبی گسترده شده و روش‌های کسب درآمد هم به واسطه آن متنوع شده است. برخی از طریق استریم بازی‌های خود در سایت‌ هایی نظیر یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming)، توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) درآمد کسب می‌کنند. برخی از طریق شرکت در مسابقات گیم آنلاین (Game Tournaments) و یا مسابقات حضوری نظیر eSports درآمد خود را تامین می‌کنند و برخی دیگر با خرید و فروش اکانت بازی و یا خدمات داخل آن در وب سایت های مختلف که این امکانات را ارائه می دهند درآمد قابل توجهی را کسب می کنند. امروزه خرید و فروش اکانت بازی یکی از بهترین روش های کسب درآمد ارزی از بازی است که می توانید با اکانت وریفای شده G2G یا با اکانت IGVault به این رو کسب درآمد کنید.

در این مقاله قصد داریم 15 وب سایت خارجی کسب درآمد از بازی، مشابه وب سایت G2G و IGVault را مختصرا معرفی کنیم.اگر می‌خواهید اقدام به کسب درآمد ارزی از طریق بازی های آنلاین و خرید و فروش در وب سایت های گیم بپردازید، می‌توانید برای ثبت نام در این وب سایت ها و نقد درآمد دلاری خود از خدمات تلماتو استفاده کنید.

 

 برای آشنایی بیشتر با روش های کسب درآمد از بازی کلیک کنید!

 

فهرست مطالب

G2A -1 خرید و فروش اکانت بازی

کسب درآمد از بازی از طریق وب سایت G2A

 

  آدرس سایت: https://www.g2a.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 11 میلیون نفر

 

G2A یک بازار جهانی برای محصولات دیجیتال است. مخاطبان اصلی این بازار را گیمرها تشکیل می‌دهند. در این وب سایت علاوه بر خرید و فروش محصولات مرتبط با بازی، کاتالوگ آن‌ها شامل نرم‌افزارهای کاربردی، اشتراک در سرویس‌های پخش، کارت‌های هدیه برای خرید در اختیار گیمر ها قرار گرفته است. این بازار جهانی فضایی را برای گیمرها و علاقه مندان این حوضه تامین کرده است که بتوانند در آن با خیال راحت در قالب ارزهای دیجیتال درآمد ارزی از بازی کسب کنند. این وب سایت بزرگترین بازار کسب درآمد ارزی از خرید و فروش اکانت بازی و سایر آیتم‌های داخل آن است. این وب سایت یک پلتفرم امن و کارآمد، به‌ خصوص برای افراد تازه‌کار برای کسب تجربه و درآمد دلاری از بازی‌های مختلف می باشد.

کار با این پلتفرم بسیار ساده است و اطلاعات آموزشی و خدمات پشتیبانی موجود در این وب‌سایت محیطی امن و ایدئال را فراهم می‌کند. برای خرید و فروش و نقد و برداشت درآمد ارزی از بازی نیز می توانید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی (مانند مستر کارت یا ویزا) یا حساب پی پال استفاده کنید.

 

امکانات G2A

    •  تبادل طلا بازی
    •  خرید و فروش ارزهای مجازی یا سایر خدماتی که منجر به بهبود عملکرد بازیکن در بازی‌ها می‌شود
    •  تغییر حساب، تعویض آیتم‌ها در بازی‌های مختلف
    •  پشتیبانی از چندین روش پرداخت و 200 ارز دیجیتال مانند ویزاکارت، مسترکارت، پی پال، دیسکاور
    • خرید و فروش و کسب درآمد ارزی از بازی در بازار G2A نه تنها آسان است، بلکه بی خطر است.

 

2- Dmarket خرید و فروش اکانت بازی

کسب درآمد ارزی از طریق سایت Dmarket

 

  آدرس سایت: https://www.Dmarket.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 5 میلیون نفر

 

Dmarket یک سرویس آنلاین پولی و برنامه خرید دیجیتال است که توسط شرکت DMarket توسعه یافته است. این وب سایت به طور ویژه برای خرید و تجارت game skins، پوسته ها و آواتار های مختلف بازی طراحی شده است. این وب سایت چندین پوسته بازی را ارائه می دهد که همه توسط تیم های متخصص توسعه یافته اند. علاوه برخرید انواع آواتار بازی، کاربران می توانند دستکش، بمب و اسلحه نیز خرید و فروش کنند. شما می توانید تمام مراحل خرید و فروش را بدون خطر از دست دادن کالای سفارشی انجام دهید و به کسب درآمد ارزی از بازی بپردازید. برای استفاده از این سایت باید با اکانت ایمیل خود در سایت ثبت نام کنید. علاوه بر این، این سایت از چندین روش پرداخت مانند Nettler، MasterCard، PayPal و Bitcoin پشتیبانی می کند.

 

امکانات Dmarket

  • خرید و فروش game skins، پوسته ها و آواتار های مختلف بازی
  • خرید و فروش آیتم های مرتبط با بازی
  • کسب درآمد ارزی از فروش اکانت بازی
  • پشتیبانی از چندین روش پرداخت

 

3- G2G

 

  آدرس سایت: https://www.g2g.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 4 میلیون نفر

 

G2G یک سرویس آنلاین رایگان و وب سایت تجاری و بازرگانی در حوضه بازی های آنلاین است که برای گیمر ها طراحی شده است. گیمر ها میتوانند با استفاده از این وب سایت به خرید و فروش هر چیزی که مربوط به بازی است مانند خرید و فرو اکانت و آیتم های بازی بپردازند و درآمد ارزی از بازی کسب کنند. G2G برای تمام علاقه مندان به بازی، ناران بازی های آنلاین، سازندگان بازی و کسانی که می خواهند از خرید و فرو اکانت بازی درآمد دلاری داشته باشند مناسب است.

یکی از برتری های سایت G2G پشتیبانی از روش های پرداخت و نقد درآمد متعدد است.

 وریفای حساب G2G

 

امکانات G2G

  • امکان خرید و فروش هر چیزی که مربوط به بازی های آنلاین است.
  • پشتیبانی از چندین روش پرداخت
  • امن و امان عاری از کلاهبرداری

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وب سایت G2G و آشنایی با روش های برداشت درآمد ارزی کلیک کنید! 

 

4- PlayerAuctions خرید و فروش اکانت بازی

کسب در آمد از بازی از طریق سایت PlayerAuctions

 

  آدرس سایت: https://www.playerauctions.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 2 میلیون نفر

 

سایت PlayerAuctions یک سرویس آنلاین پولی برای گیمر ها و بازار دیجیتال کسب درآمد ارزی از بازی در حوزه تخصصی معاملات سکه‌های انواع گیم و آیتم های بازی‌ها است که همانند سایت g2g عمل می‌کند. به نوعی مانند یک صرافی آنلاین میان فروشنده و خریدار نقش بازی می‌کند تا به نوعی برای هر دو طرف، معاملات را گارنتی کند. البته برای خرید و فروش، لازم است که اعضا تنها بخش کوچکی از معامله را به عنوان کارمزد به سایت دهند و نیازی به پرداخت حق عضویت ندارند. در این وب سایت تمامی رتبه‌ها و نتایج خرید برای هر کاربر کاملا مشخص است، بنابراین به راحتی می‌توانید خریدتان را از فروشنده معتبر انجام دهید. علاوه بر این، این وب سایت دارای یک سیستم پیام رسانی امن است تا بتوانید با سایر کاربرانی که با آن ها خرید و فروش می کنید پیامک ارسال کنید و در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی  بازیابی اکانت مسدود شده صرافی کوکوین ( kucoin ) | برگرداندن حساب بلاک شده

 

امکانات 

      • خرید و فروش آیتم های مختلف مرتبط با بازی
      •  کسب درآمد دلاری از خرید و فروش اکانت حرفه‌ای بازی و ارائه اطلاعات کامل هر اکانت 
      • خدمات مربوط به ارتقا اکانت بازی ها توسط یک گیمر حرفه‌ای
      • تحویل فوری سفارش ها در کمتر از 30 دقیقه
      • فعالیت تعداد زیادی از فروشندگان در وب سایت و متنوع بودن قیمت ها
      • پشتیبانی از چندین روش پرداخت
      • سیستم رتبه بندی و بررسی

 

5-Epicnpc خرید و فروش اکانت بازی

کسب درآمد دلاری از طریق سایت Epicnpc

 

  آدرس سایت:https://www.epicnpc.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 1 میلیون نفر

 

Epicnpc یک وب سایت رایگان است که با استفاده از آن می توانید حساب های گنشین ایمپکت Genshin Impact را خرید و فروش کنید. ( بازی Genshin Impact در سبک Gacha (گاچا) طراحی شده ، این بازی ویدئویی رایگان در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط می‌هویو منتشر شده‌است).
گیمر ها میتوانند در مناطقی مانند چین، آسیا و اتحادیه اروپا به معامله و خرید و فروش و کسب درآمد ارزی از بازی بپردازند. برای استفاده از این سایت باید با اکانت ایمیل خود در سایت ثبت نام کنید. پس از ورود به سایت، می توانید به راحتی از این سایت اکانت بازی خریداری کنید. علاوه بر خرید اکانت بازی از این سایت، افراد می توانند اکانت های خود را برای فروش نیز ارسال کنند و از طریق فروش اکانت درآمد دلاری کسب کنند. این وب سایت پشتیبانی 24 ساعته دارد تا بتوانید در هر زمان با اعضای سایت تماس بگیرید. این سایت برای گیمر هایی که می خواهند اکانت های بازی مهم و پرطرفدار را بخرند بسیار مناسب است.

 

امکانات Epicnpc

  • خرید و فروش اکانت مهم و پرطرفدار
  • قرار دادن اکانت بازی برای فروش و کسب درآمد ارزی از بازی
  • خرید اکانت بازی
  • پشتیبانی 24 ساعته

 

6- Eldorado.gg

کسب درآمد ارزی از طریق سایت Eldorado

 

 آدرس سایت: https://www.eldorado.gg/

   تعداد بازدید ماهانه: 1 میلیون نفر

 

Eldorado.gg این سایت یک وب سایت تجارت درون بازی رایگان است . در این سایت می توانید اکانت و سایر آیتم های بازی را خرید و فروش کنید. علاوه بر خرید و فروش حساب ها و آیتم ها، کاربران می توانند ارزهای خود را با سایر گیمر ها مبادله کنند. این وب سایت بستری را فراهم کرده که گیمر ها بتوانید با استفاده از آن آیتم های بازی خود را ارتقاء دهند و سطح بازی خود را بالا ببرند. Eldorado.gg یک وب سایت کسب درآمد ارزی بسیار ایمن از بازی است. برای استفاده از این وب سایت گیمر ها می توانند توسط آدرس ایمیل یا حساب فیس بوک و گوگل خود در سایت ثبت نام کنند. این وب سایت پشتیبانی 24 ساعته دارد و گیمر ها میتوانند در هر زمان با آن ها تماس بگیرند.

 

امکانات Eldorado.gg

  • کسب درآمد ارزی از خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین
  • خرید و فروش آیتم های بازی
  • مبادله ارز های درون بازی
  • تقویت سرویس بازی ها
  • سایت بسیار ایمن برای تجارت آنلاین
  • ارائه پشتیبانی 24 ساعته

 

خدمات مشابه

  احراز هویت بایننس

 

7- Z2U

کسب درآمد ارزی از طریق سایت Z2U

 

  آدرس سایت: https://www.z2u.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 1 میلیون نفر

 

Z2U یکی دیگر از وب سایت های رایگان کسب درآمد ارزی از بازی است و پلتفرمی است که می توانید با استفاده از آن خدمات و آیتم های مرتبط با بازی را دریافت کنید. در این سایت می توانید اکانت بازی، گیفت کارت و ارز بازی را خرید و فروش کنید. کاربران می توانند علاوه بر خرید و فروش گیفت کارت و ارز بازی، game skins و راهنمای بازی را نیز دریافت کنند. برای استفاده از این وب سایت باید یک حساب کاربری داشته باشید. این وب سایت زمان دقیق تحویل آیتم سفاری ما را تخمین میزند. این سایت به لحاظ ایمنی بسیار ایمن است و 100٪ از خرید و فروش کاربران محافظت میکند. علاوه بر این، سایت دارای پشتیبانی زنده 24 ساعته است، بنابراین کاربران می توانند خدمات خود را دریافت کنند و در هر زمان با آنها تماس بگیرند.

 

امکانات Z2U

  • خرید و فروش ارزی آیتم های بازی
  • خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین
  • تخمین دقیق زمان تحویل آیتم سفارشی
  • ایمن برای استفاده
  • پشتیبانی زنده 24 ساعته

 

8- IGVult

 

 آدرس سایت: https://www.igv.com/

  تعداد بازدید ماهانه: 978 هزار نفر

 

iGVault یک وب‌سایت خرید آنلاین و خدمات آنلاین پولی است که با استفاده از آن می‌توانید اقلام بازی‌های خود را خریداری کنید. آیتم های بازی ارائه شده توسط این سایت شامل ارز درون بازی، پوسته ها و چندین مورد دیگر است. این وب سایت تخفیف ها و معاملات متعددی را در مورد آیتم های بازی ارائه می دهد که باعث جذاب تر شدن محیط این وب سایت میشود. این سایت علاوه بر ارائه تخفیف ها و معاملات، کوپن های تخفیف را نیز در اختیار کاربران دائمی خود قرار می دهد. این وب سایت از چندین روش پرداخت پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید برای اقلام خریداری شده از طریق MasterCard، PayPal، Netteler و American Express پرداخت کنید. علاوه بر این، این سایت ضمانت بازگشت وجه را برای شما فراهم کرده است  تا خرید از این سایت بدون ریسک باشد.

 وریفای حساب iGVault 

 

امکانات iGVault

  • خرید و فروش اکانت و آیتم های درون بازی
  • تخفیف و معاملات متعدد
  • کوپن های تخفیف برای کاربران عادی
  • پشتیبانی از چندین روش پرداخت
  • تضمین بازگشت پول

 

9- PlayerUp

کسب درامد ارزی از طریق سایت PlayerUp

 

  آدرس سایت: https://www.playerup.com/

   تعداد بازدید ماهانه: 842 هزار نفر

 

PlayerUp یک سرویس آنلاین رایگان است که با استفاده از آن می توانید اکانت بازی های آنلاین را را با سایر گیمر ها معامله کنید. با کمک این سایت، بازیکنان می توانند شخصیت های بازی ها را با گیمر های دیگر معامله کنند. این وب سایت دارای سیستم اطلاع رسانی بلادرنگ است تا کاربران بتوانند از تراکنش های حساب خود اطلاعیه داشته باشند. این وب سایت به گیمر ها این امکان را می دهد که به صورت ایمن وجوهی را برای خرید ارسال کنند. علاوه بر این، استفاده از این سایت امن است و از کاربران در برابر کلاهبرداری محافظت می کند.

 

امکانات PlayerUp

  • کسب درآمد ارزی از خرید و فروش اکانت و آیتم های بازی آنلاین 
  • خرید و فروش شخصیت های بازی ها
  • کسب درآمد ارزی و دلاری از بازی در محیطی ایمن
  • سیستم اطلاع رسانی به هنگام تراکنش
  • فراهم کردن بستر ایمن برای انتقال وجوه

مطالب پیشنهادی  آموزش نحوه بازیابی و یا حذف کد دو عاملی 2FA صرافی کوکوین در صورت فراموشی

 

 

10- MmoGah

کسب درآمد دلاری از طریق سایت MmoGah

 

 آدرس سایت: https://www.mmogah.com/

  تعداد بازدید ماهانه: 367 هزار نفر

 

MmoGah یکی از بهترین وب سایت های رایگان کسب درآمد ارزی از بازی و بازار دیجیتال است که تمام نیازهای بازی شما را برآورده می کند. با کمک این سایت، افراد می توانند ارز درون بازی را دریافت کنند و به کسب درآمد دلاری از خرید و فروش اکانت بازی بپردازند. برای استفاده از این وب سایت گیمر ها می توانند توسط آدرس ایمیل یا حساب توییتر، فیس بوک، گوگل و دیسکورد خود در سایت ثبت نام کنند. این سایت گزینه سبد خرید را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید چیزهایی را که می خواهید بعداً بخرید به سبد خرید اضافه کنید. علاوه بر این، این سایت از تحویل سریع پشتیبانی می کند تا محصول سفارش داده شده توسط کاربر در زمان کوتاهی تحویل داده شود. این سایت عاری از کلاهبرداری است و یک تجربه خرید امن را برایتان فراهم می کند.

 

امکانات MmoGah

  • دریافت خدمات بازی و ارز های بازی
  • کسب درآمد ارزی از فروش اکانت بازی
  • گزینه سبد خرید
  • پشتیبانی از تحویل سریع
  • محیطی بسیار امن

 

11- Boosthive.eu

کسب درآمد دلاری از طریق سایت Boosthive.eu

 

 آدرس سایت: https://boosthive.eu/

   تعداد بازدید ماهانه: 78,505 هزار نفر

 

Boosthive.eu یک وب سایت رایگان و بازار دیجیتال کسب درآمد ارزی برای گیمر ها است. این وب سایت آیتم های بازی سطح بالا را برای گیمر ها ارائه می دهد. گیمر ها می توانند سطح بازی و تجهیزات خود را از طریق این وب سایت ارتقا دهند. افراد برای استفاده از این وب سایت می توانند با آدرس ایمیل یا شناسه فیس بوک و توییتر خود وارد سایت شوند. تمامی خدمات این وب سایت توسط گیمر های حرفه ای ارائه می شود. علاوه بر این ها، این وب سایت از چندین روش پرداخت امن مانند کارت های اعتباری و پی پال پشتیبانی میکند.

 

امکانات Boosthive.eu

  • ارائه خدمات و آیتم های مرتبط با بازی
  • کسب درآمد ارزی از خرید و فروش اکانت بازی
  • ارتقاء سطح بازی توسط این وب سایت
  • فعالیت های درون بازی را تقویت کنید
  • پشتیبانی از چندین روش پرداخت
  • پشتیبانی 24 ساعته

 

 

12- 4rsgold

کسب در آمد از بازی از طریق سایت 4rsgold

 

 آدرس سایت: https://www.4rsgold.com/

  تعداد بازدید ماهانه: 72 هزار نفر

 

4rsgold یک وب سایت خرید و فروش آنلاین آیتم های بازی است. که برای خرید OSRS Gold استفاده می شود. علاوه بر خرید طلا های بازی، افراد می توانند به کسب درآمد دلاری از بازی و خرید و فروش اکانت بازی بپردازند و بازی های خود را با این سایت تقویت کنند. این وب سایت آیتم های سفارشی بازی شما را در ده دقیقه تحویل می دهد. اگر کاربر ظرف 10 دقیقه سفارش خود را دریافت نکند، می تواند درخواست بازپرداخت آنی کند. علاوه بر این، این سایت از چندین روش پرداخت امن مانند کارت های اعتباری، Neteller، Paypal و Paysafecard پشتیبانی می کند.

 

امکانات 4rsgold

  • خرید طلای OSRS
  • خرید و فروش اکانت بازی
  • تقویت بازی ها
  • تحویل فوری سفارش
  • گزینه بازپرداخت
  • پشتیبانی از چندین روش پرداختی امن

 

13- Boosting.Proخرید و فروش اکانت بازی

کسب درآمد ارزی از طریق سایت Boosting

 

 آدرس سایت: https://boosting.pro/

  تعداد بازدید ماهانه: 70 هزار نفر

 

Boosting.Pro یک وب سایت رایگان برای تقویت بازی است که از طریق آن می توانید سطح بازی ها را ارتقاء دهید. با کمک این وب سایت، گیمر ها می توانند تقریباً انواع خدمات بازی را دریافت کنند. قبل از استفاده از این سایت، باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید. این وب‌سایت چندین بازی و خدمات تقویتی آیتم های بازی را دارد، و همواره در حال آپدیت کردن و اضافه کردن خدمات جدید است.

 

امکانات Boosting.Pro

  • انواع خدمات بازی را دریافت کنید
  • وب سایت به طور منظم به روز می شود
  • فراهم بودن امکان کسب درآمد دلاری از بازی

 

14- SEAGM

کسب درآمد دلاری از طریق سایت SEAGM

 

 آدرس سایت: https://www.seagm.com/

  تعداد بازدید ماهانه: 68 هزار نفر

 

SEAGM یکوب سایت رایگان بازی دیجیتال و سرویس آنلاین است که توسط SEA Gamer Mall Sdn Bhd توسعه یافته است و با کمک این سایت می توانید آیتم های مختلف درون بازی را خریداری کنید. آیتم های درون بازی ارائه شده توسط این سایت شامل کارت های بازی، بازی های شارژی و خرید و فروش اکانت بازی می باشد. این سایت پیشنهادات و معاملات عالی را در مورد چندین آیتم بازی ارائه می دهد.
علاوه بر این، این وب سایت با پشتیبانی چند زبانه و تحویل فوری، سفارش شما را در زمان کمتری ارائه می دهد. این وب سایت از چندین ارز و روش های پرداخت مانند Skrill، Boleto، کارت اعتباری، بانکداری آنلاین و پی پال پشتیبانی می کند. SEAGM دارای پشتیبانی چت زنده 24 ساعته است تا بتوانید در هر زمان با پتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

 

امکانات SEAGM

  • ارائه آیتم های مختلف در بازی
  • کسب درآمد ارزی از فروش اکانت بازی
  • پیشنهادات و معاملات عالی
  • پشتیبانی چند زبانه
  • تحویل فوری آیتم های سفارشی
  • پشتیبانی از چندین ارز
  • روش های مختلف پرداخت
  • پشتیبانی زنده 24 ساعته

 

15- BoostGaming

کسب درآمد دلاری از بازی از طریق سایت BoostGaming

 

  آدرس سایت: https://gb.boostgaming.com/

  تعداد بازدید ماهانه: 64 هزار نفر

 

BoostGaming یکی دیگر از سایت های رایگان کسب درآمد از بازی است. از این سایت می توانید بازی های دیجیتال و گیفت کارت را به راحتی خریداری کنید. برای استفاده از این سایت، کاربر با ایمیل خود در سایت ثبت نام کند. علاوه بر این، وب سایت دارای یک گزینه سبد خرید است، بنابراین می توانید آیتم های بازی را که می خواهید بعدا خریداری کنید، اضافه کنید. این وب‌سایت از تحویل سریع پشتیبانی می‌کند، بنابراین اقلام سفارش داده شده درون بازی خود را در زمان کمتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

امکانات BoostGaming

  • خرید و فروش آیتم های درون بازی
  • خرید بازی های دیجیتال
  • درآمد ارزی از فروش اکانت بازی
  • خرید کارت هدیه
  • گزینه سبد خرید
  • پشتیبانی از تحویل سریع

 

 


کلام آخر

امروزه کسب درآمد آنلاین از بازی به یکی از محبوب ترین روش های درآمدزایی تبدیل شده، به همین دلیل هر روز به تعداد سایت های بازی درآمد زا اضافه می شود. اما کسب درآمد دلاری از وب سایت های خاجی مشکلات پرداخت ارزی و نقد دارد. در صورتی که شما علاقمند به کسب درآمد ارزی از طریق بازی در وب سایت های خارجی هستید، می توانید از خدمات پرداخت ارزی تلماتو برای نقد و برداشت درآمد ارزی خود استفاده نمایید. تلماتو درآمد ارزی شما را از طریق ایجاد حساب پی پال PayPal برداشت میکند.

 وریفای حساب PayPal

آیا وب سایت G2G ، روش پرداخت از طریق وب مانی ( webmoney ) را پشتیبانی می کند؟

۴ بازديد
آیا وب سایت G2G روش پرداخت از طریق وب مانی ( webmoney ) را پشتیبانی میکند؟

اگر شما اهل بازی های کامپیوتری باشید یا دغدغه ی داشتن درآمد ارزی را داشته باشید حتما تا الان اسم وب سایت G2G به گوشتان خورده است. و این را متوجه شده اید که می توانید در این وب سایت به بازی کردن و خرید و فروش آیتم های بازی بپردازید و در امد دلاری خود را برداشت کنید. وب سایت G2G در سال 2013 توسط Ken Chee تاسیس شد، و فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم رسمی برای علاقه مندان به بازی آغاز کرد، ایده ی تشکیل جی تو جی بسیار پرهیجان و چالش بر انگیز بود، G2G (Gamer to Gamer Marketplace)، ” طراحی شده توسط گیمر ها برای گیمر ها”. در وب سایت  G2G محیط امنی برای ارتباط میان گیمر ها و امکان خرید و فروش اکانت بازی و امکان کسب درآمد ارزی از بازی ها را فراهم شده است. 

وب سایت g2g ، مسئول پوشش دهی پرداخت جهانی به کاربران خود می باشد و این مسئولیت را به خوبی انجام داده است. در وب سایت G2G امکان پرداخت با بیش از 200 روش با 22 ارز مختلف فراهم است. این امر قطعا باعث می شود  تا G2G مزایای رقابتی بین بسیاری از پورتال های تجارت الکترونیک موجود در صنعت ایجاد کند.

اما به دلیل تحریم اقتصادی ایران، امکان برداشت و نقد کردن درآمد G2G برای کاربران داخل ایران به صورت مستقیم وجود ندارد. و شما برای پرداخت ها و برداشت درآمد ارزی خود نیاز به یک واسطه دارید جهت خرید اکانت دارید. چنانجه تمایل به خرید اکانت این بازی را دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 خرید اکانت G2G

 

آیا وب سایت G2G از سامانه ی پرداخت الکترونیکی وب مانی (webmoney) را پشتیبانی میکند؟

وب مانی ( webmoney ) یک درگاه پرداخت الکترونیک آنلاین است که در سال 1998 در کشور روسیه و در شهر موسکو تاسیس شد. از ویژگی های مهم این سیستم می توان به سرعت بالا در پرداخت، برگشت ناپذیری تراکنش ها، غیر قابل شناسایی بودن و امنیت بالای معاملات اشاره کرد. وب مانی به سیستم تحریم ها توجهی ندارد و به همه ی کشور ها به ویژه ایران که تحت تحریم های سخت بین المللی است خدمات خود را ارائه می دهد.

اما حساب توییتر G2G در دسامبر سال 2020 اعلام کرد که امکان پرداخت از طریق وب مانی را تا اطلاع ثانویی غیر فعال کرده است.

آیا وبسایت G2G سامانه ی پرداخت الکترونیکی وب مانی (webmoney) را پشتیبانی میکند؟

 

 

روش های جایگزین پرداخت و برداشت درآمد در سایت G2G جی تو جی

علارغم فراهم بودن گزینه های مختلف پرداخت در وب سایت جی تو جی، متاسفانه شما نمی توانید برداشت خود را توسط ارزهای دیجیتال انجام بدید. اما امکان خرید اکانت بازی و یا آیتم های بازی توسط ارزهای دیجیتال فراهم است. وبسایت اصلی جی تو جی را هم می توانید از طریق این لینک https://www.g2g.com/ مشاهده فرمایید. 

 

 

روش های پرداخت در سایت G2G

 

 

درآمد حاصل از فروش اکانت بازی در g2g را چگونه می توان دریافت کرد؟

  1. اکانت پی پال ( paypal )
  2. اکانت پایونیر( payoneer )
  3. اکانت اسکریل ( skrill )

سیستم پی پال ( paypal ) به دلیل اینکه یک سطح امنیتی اضافی را برای کاربران فراهم میکند، یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کیف پول های الکترونیکی است و در کشور های زیادی هم به عنوان یک روش پرداخت مطمئن شناخته میشود.

عملکرد پی پال درست مانند وب مانی (webmoney) است، و کاربران میتوانند با استفاده از آن به خرید و فروش محصولات به صورت آنلاین از فروشگاه هایی که این سیستم پرداختی را پشتیبانی میکنند بپردازند.  بهتر است بدانید که جامعه آماری وب سایت ها و فروشگاه های آنلاینی که از درگاه پرداختی پی پال استفاده میکنند بسیار گسترده است. پی پال در190 بازار فعالیت میکند و بیش از 232 میلیون حساب دارد که بیش از 87 میلیون آن فعال هستند. و امکان ارسال، دریافت و نگهداری پول به 24 ارز مختلف را برای کاربران خود فراهم میکند. به علاوه این سیستم قادر به تبدیل ارز های واقعی ( فیات ) به انواع ارز های دیجیتال نیز میباد.

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم ما پیشنهاد میکنیم از حساب پی پال ( paypal )  برای پرداخت های ارزی خود استفاده کنید.

 

کلام آخر جی تو جی- برداشت از G2g  با وب مانی webmoney

در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که کسب و کار و حوضه ی فعالیتشان ایجاب میکند که درآمد خود را از طریق درگاه های پرداخت بین المللی دریافت کنند. مانند فریلنسر ها، گیمر ها، یوتیوبر ها و … . بنابراین انتخاب یک درگاه پرداخت مناسب و این مسئله ای بسیار مهم و ضروری است.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید تیم تلماتو میتواند در انتخاب بهترین درگاه پرداخت آنلاین بین المللی مناسب با حوضه ی فعالیتتان به شما کمک کند. با ما تماس بگیرید.

 


خدمات مشابه وریفای