جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مهر ماه 1401

پایه دوازدهم

روش انتقال ارز دیجیتال از بایننس به سایر کیف پول ها

۶ بازديد


هنگامی که تصمیم خود را برای به دست آوردن یا سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و توکن گرفتید، حیاتی ترین سوال این است که چگونه از سکه های خود محافظت کنید؟ بر خلاف ارزهای کاغذی مانند  USD، کاربران و تریدرها نمی توانند بیت کوین یا هر ارز دیجیتال خود را با قفل کردن آن در کمد یا گذاشتن آن در بانک ذخیره کنند. بنابراین باید برای رفع این مشکل به دنبال راه حل باشند که کیف پول های نرم افزاری متعددی برای این کار به وجود آمده اند. در نهایت گفتنی است که برای انجام هر کدام از این مراحل باید وریفای بایننس را پشت سر گذاشته باشید. تیم تلماتو توضیح عمیق تری در مورد نحوه عملکرد کیف پول بایننس ارائه کرده است. برای اطلاع از نحوه عملکرد کیف پول ادامه مقاله را مطالعه فرمایید. همچنین در ادامه توضیحات به ایجاد یک حساب کاربری و همه چیزهایی که باید در مورد کیف پول ها بدانید اشاره کرده ایم.

.

دلیل نیاز کاربران به کیف پول در صرافی بایننس و دیگر صرافی ها

کیف پول کریپتو اپلیکیشن و پلتفرمی است که به کاربران ارز دیجیتال امکان ذخیره و بازیابی دارایی های دیجیتال خود را می دهد. مانند ارزهای معمولی که روزانه مورد استفاده ما قرار می گیرند، برای خرج کردن پول نقد خود به کیف پول نیاز ندارید، اما حتماً به نگه داشتن همه آن در یک مکان کمک می کند. هنگامی که یک کاربر ارز دیجیتالی مانند بیت کوین را به دست می آورد، می تواند آن را در یک کیف پول رمزنگاری ذخیره کند و از آنجا برای انجام تراکنش ها از آن استفاده کند.

زمانی که می خواهید ارز دیجیتال را خریداری کنید، چه با خرید آن در صرافی یا دریافت آن به عنوان هدیه یا به عنوان درآمد، فرستنده را به یک آدرس رمزنگاری منحصر به فرد، صادر شده توسط کیف پول هدایت می کنید. ممکن است ارز دیجیتال خود را که در کیف پول ذخیره می شود به همان شکلی تصور کنید که فایل ها در یک درایو USB ذخیره می شوند.

اما در واقع، اطلاعات ذخیره شده در کیف پول فقط به مکان پول نقد شما در بلاک چین اشاره می کند.

کیف پول انتخابی شما به نوع نیازتان بستگی دارد، ممکن است دسترسی به کیف پول خود از دستگاه های مختلف مدنظرتان باشد.

خبر خوب این است که تراکنش‌های روی بلاک چین امن هستند. تا زمانی که از کلید خصوصی شما محافظت شود. بنابراین سوال بزرگ این است که چگونه کلیدهای خصوصی خود را ایمن کنید؟ پاسخ دور از ذهن نیست. به لطف فناوری، نرم‌افزارهای اختصاصی وسیله‌ای برای ذخیره امن کلیدهای خصوصی شما فراهم می‌کنند.

در نظر داشته باشید که برای انتقال وجه و از این قبیل کارها باید وریفای صرافی بایننس را انجام دهید یا که اکانت وریفای شده بایننس را تهیه کنید.

 

.

در بایننس از چه نوع کیف پول برای کریپتو استفاده کنم

قبل از این که کیف پولی را برای فعالیت در بایننس انتخاب کنید حتما درباره کارایی های آن اطلاعات کافی داشته باشید. شما کنترل کلید خصوصی خود را دارید. کیف پول‌های BSC ( زنجیره هوشمند بایننس ) معمولاً کیف‌پول‌های داغی هستند که به شما امکان می‌دهند که سریع به DApps متصل شوید یا شروع به شرط‌بندی کنید. هر کدام از کیف پول ها مزایا و معایب خود را دارد.

کیف پولی را که انتخاب می کنید شامل یکی از موارد زیر می باشد:

1. کیف پول حضانتی: در این نوع کیف پول Private Key (  کلید خصوصی ) شما توسط کیف پول نگهداری می شود. در صورتی که کلید خصوصی کیف پولتان در دست خودتان نباشد، کنترل کیف پول خود را به طور کامل در اختیار ندارید.

2.کیف پول غیرحضانتی: این بهترین نوع انتخاب برای تریدرها می باشد چون کنترل کلید خصوصی در دست کاربران می باشد.

3.کیف پول گرم: این نوع کیف پول ها اطلاعات حساب کاربران را به صورت آنلاین ذخیره می کنید، کیف پول های داغ برای ذخیره سازی انتخاب راحتی هستند ولی ممکن است دارایی شما با خطراتی مواجه شود و هکرها به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. برای کاهش خطرات احتمالی بهتر است 2FA را فعال کنید.

4.کیف پول سرد: در این کیف پول Private key به صورت خصوصی بر روی سیستم سخت افزاری خود ذخیره می کنید و حالت آفلاین دارد. بهترین و ایمن ترین روش برای نگهداری Tokenهای کاربران است.

 

آموزش مرحله به مرحله برداشت ارز و فیات از صرافی کوین بیس ( Coinbase )

۶ بازديد


کوین بیس یک پلتفرم معاملاتی مستقر در سانفراسیسکو و یکی از محبوبترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده است و به میلیون ها کاربر در ایالات متحده و سایر کشورها بیش از 100 کشور خدمات ارائه می دهد. این صرافی خدمات مختلفی از جمله خرید، فروش، معامله، سهامداری و ذخیره ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. خدمات ارائه شده هم برای سرمایه گذاران بزرگ و کوچک مفید است. رابط های وب و اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که امکان برداشت دارایی های معاملاتی از پلتفرم را برای کاربران فراهم می کند. اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم های موجود نمی توانند به آسانی همانند وریفای بایننس انجام دهند و یا ارز خود را از آن برداشت کنند. در این مقاله روش های برداشت ارز از Coinbase و CoinBase pro توسط تیم تلماتو نوشتاری شده است در ادامه همراه ما باشید.

 

نحوه برداشت وجوه از صرافی کوین بیس ( Coinbase . com ) و Coinbase Pro

کاربرانی که قصد برداشت فیات از کوین بیس ( Coinbase ) را دارند می توانند به دو روش برداشت را انجام دهند:

1.تبدیل کریپتو به فیات و برداشت آن: برخی از کاربران ممکن است ارز دیجیتال خود را به فیات تبدیل کرده و سپس برداشت کنند، در این حالت مراحل برداشت ارز متفاوت تر خواهد بود، انتخاب فیات مورد نظر کاربران اختیاری و به عهده خودشان است. البته در نظر داشته باشید که کوین بیس از همه فیات ها پشتیبانی نمی کند و فیات مورد نیاز شما باید در لیست این صرافی موجود باشد. در صورتی که قصد انجام این روش را دارید برای انجامآن مقاله مرتبط با ( تبدیل کریپتو به فیات در کوین بیس ) را مطالعه بفرمایید.

2. موجودی فیات خود را از کوین بیس برداشت کنید: در نگاه اول که کاربر با این گزینه مواجه می شود فرایند آن سخت به نظر برسد اما در حقیقت بسیار آسان است ولی کاربران ایرانی که قصد فعالیت و برداشت در صرافی کوین بیس را دارند کار برایشان پیچیده تر است. برای فعالیت در این صرافی بهتر است ابتدا وریفای کوین بیس را مطالعه کنید. روش برداشت این روش در کوین بیس ( CoinBase ) و کوین بیس پرو ( CoinBase Pro ) در ادامه آمده است.

 

مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) سایت ها و صرافی های خارجی

۸ بازديد


به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایران سایت های خارجی که عموما در زمینه های مالی و اقتصادی فعالیت داشتند.  سرویس های خود را برای کاربران ایرانی بستند. کاربرانی که ساکن ایران هستند مجبور هستند با روش های مختلفی تحریم ها را کنار بزنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند یا که کاربران جدید شروع به کار در این پلتفرم ها بکنند برخی صرافی ها مانند وریفای بایننس سخت گیری زیادی دارد، برای برداشت کامل محدودیت ها علاوه بر احراز هویت با مدارک هویتی، شما باید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را انجام دهید. تایید یا پروف آدرس به صرافی ها کمک می کند تا محل اقامت شما و افراد دیگری که در این سایت ها و صرافی ها فعالیت می کنند را شناسایی کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی هر یک از کاربران به راحتی آن را رفع کند.

 

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت سایت های خارجی

عموما همه سایت های خارجی یا صرافی ها دارای سه مرحله احراز هویتی هستند، که با وریفای کردن هر کدام از این مراحل محدودیت ها از بین می روند.

سطح 1 وریفای: عموما شامل اطلاعات هویتی اولیه نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و ایمیل یا شماره تلفن را شامل می شوند.

سطح 2 وریفای: برخی از صرافی ها فقط دو سطح احراز هویت را شامل می شوند و در این سطح از کاربر مدارک هویتی (گواهینامه رانندگی، پاسپورت، کارت هویتی) را درخواست می کنند و بعد از آپلود این مدارک وریفای شما به پایان می رسد.

سطح 3 وریفای: برخی از صرافی ها که نسبت به احراز هویت خود سختگیرانه تر عمل می کنند و دارای سه سطح احراز هویت هستند، در مرحله سوم احراز هویت خود برای تایید آدرس از کاربر قبض خدماتی ( آب و فاضلاب، گاز، برق ) را درخواست می کند، کاربرانی که ساکن کشورهای خارجی نیستند با مشکل مواجه می شوند و مجبورند به دو سطح وریفای اکانت خود راضی شوند. برخی از افراد نیز به دنبال راه چاره می باشند. نگران پروف آدرس سایت های خارجی نباشید تیم تلماتو علاوه بر ایجاد مدارک هویتی کشورهای مختلف، مدارک مورد نیاز برای برای تایید آدرس ( Proof of Address ) را نیز در اختیار کاربران سایت های خارجی قرار می دهد.

 

خدمات تلماتو برای کاربران صرافی ها و سایت ها برای تایید آدرس ( پروف آدرس )

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که احراز هویت اولیه را انجام داده اید و در مراحل بعدی با مشکلاتی مثل تهیه قبض و یا پروف آدرس سایت و صرافی ها مانند تهیه قبض مواجه شده اید می توانید برای تهیه قبض در واتسپ پیام ارسال کنید یا تماس بگیرید و نام و نام خانوادگی خود را همانگونه که در سایت یا صرافی خارجی وارد کرده اید ارسال کنید. برای اطمینان می توانید نمونه کارها را نیز ببینید.

تلماتو قبض هایی که در اختیار شما قرار می دهد به ریزترین نکات روی آن توجه کرده و کدپستی، شماره سریال و … را روی آن درج می کنیم. کیفیت قبض ارائه شده همانند قبض صادر شده در کشور مدنظرتان می باشد.

 

آیا وریفای در سایت های خارجی اجباری است؟

تا این قسمت از مقاله به اجباری شدن وریفای سایت های خارجی اشاره کرده ایم، به دلیل سیاست های بین المللی و جلوگیری از تامین خدمات مالی تروریسم و پولشویی، فروش خدمات غیرقانونی مثل مواد مخدر و … همه پلتفرم ها موظف به احراز هویت هستند.

بنابراین وریفای حساب کاربری مرحله ای از فعالیت در محدوده بین المللی می باشد، در واقع الزام احراز هویت توسط نهادهای نظارتی بین المللی اعمال می شود.

 

خرید مدارک مورد نیاز برای تایید آدرس یا پروف آدرس ( Proof address ) در سایت و صرافی های خارجی | تایید نشانی محل اقامت کاربران برای صرافی ها

 

چرا سایت ها و صرافی های خارجی احراز هویت را برای کاربران خود اجباری می کنند؟

صرافی یا سایت هایی که به صورت بین المللی فعالیت می کنند دارای یک دفتر مرکزی هستند که “شرکت” هستند. بنابراین باید به قوانین کشوری که در آن دفتر مرکزی دارند پایبند باشند، برای مثال در تلماتو برای شما وریفای صرافی بایننس را یادآوری می کنیم.

صرافی بایننس در زمان آغاز تاسیس در چین شروع به کار کرد، و مجبور بود از قوانین کشور چین تبعیت کند. بعد از مدتی که از فعالیت بایننس در این کشور می گذشت چین خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در کشور ممنوع اعلام کرد. صرافی بایننس مجبور به مهاجرت به هنگ کنگ شد بعد از ممنوعیت ارزهای دریجیتال در هنگ کنگ به ژاپن مهاجرت کرد و باز به دلیل تکراری ممنوعیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به مالت مهاجرت کرد.

 

خدمات مشابه

آموزش نحوه فعال سازی فیوچرز ( futures ) بایننس ( binance )

۸ بازديد


بایننس فیوچرز «Binance Futures» بستری است که در آن معاملات آتی (آینده) در مورد ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. در فییوچرز یا بخش فیوچرز بایننس شما به پیشبینی تغییرات قیمت یک ارز دیجیتال می پردازید. بنابراین مهم نیست قیمت یک ارز بالا برود یا پایین بیاید، شما می توانید از تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال سود کنید. برای اینکه بتوانید در بایننس فیوچرز کار کنید، باید ابتدا حساب خود را فعال کنید. برای فعال سازی حساب ابتدا باید در صرافی بایننس ثبت نام کنید و احراز هویت و وریفای بایننس را انجام دهید و سپس حساب بایننس فیوچرز را فعال کنید. فیوچرز بایننس یکی از امکانات صرافی بایننس (Binance) است که در آن می‌توانید با استفاده از اهرم‌ برای کاهش ریسک یا کسب سود بیشتر در بازارهای پرنوسان، اقدام به خرید بلندمدت یا کوتاه‌‌مدت کنید.  

بحران فیوچرز بایننس برای بعضی کشور ها

صرافی رمز ارز بایننس که در حال حاضر با مشکلات قانونی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، در پاسخ به تحقیق و تفحص‌های قانون‌گذاری‌ها، به سرعت در حال محدودسازی خدمات خود در سراسر جهان است و این کار را با متوقف نمودن معاملات فیوچرز  رمز ارز بصورت محدود آغاز کرده است.

حالت اول: معادلات فیوچرز برای بعضی از کشور ها به خصوص کشور های اروپایی و در راس آنها؛ آلمان، ایتالیا و هلند بسته می باشد. یعنی حتی اگر موفق به احراز هویت شده باشید نیز ،قسمت فیوچرز در این کشور ها غیرفعال می باشد و امکان ایجاد آن نمی باشد. و پس قبل از ایجاد اکانت از باز بودن فیوچرز بایننس برای کشور مد نظر مطمن باشد. به دلیل اینکه بایننس هر روز لیست جدیدی از کشورهایی که امکان معاملات فیوچرز در آن نیست که اعلام می کند. ما نیز از اوردن این لیست معذوریم، قبل از ایجاد اکانت بایننس حتما با تیم تلماتو هماهنگ شوید.

حاات دوم: برای بعضی از کشور ها نیز به گونه ای است که بعد از اینکه اکانت وریفای شده بایننس را در اخیتار گرفتید، برای اینکه بتوانید قسمت فیوچرز آن را فعالسازی کنید، در ابتدا باید یک قبض به منظور تایید آدرس ( proof of address ) در بایننس بارگذاری کنید . بعد از اینکه قبض رو اپلود کردید یا به صورت عامیانه وریفای پلاس رو انجام دادید، قسمت فیوچرز بایننس برای شما فعال می شود و اجازه باز کردن حساب به منظور انجام فیوچرز را دارید. تلماتو اماده ارایه خدمات در زمینه وریفای پلاس بایننس خدمت شما تریدر های عزیز می باشد.

 

 وریفای پلاس بایننس

 

حالت سوم: برای کشورهای دیگر اینگونه است که شما بعد از وریفای و احراز هوی کردید به راحتی می توانید قسمت فیوچرز بایننس را فعال کنید و حتی نیازی نیز به اپلود قبض ندارید. این کشور های برای تریدر ها بسیار مناسب است. به دلیل آپدیت و تغییر لیست این کشور، در این بخش اورده نشده اند. جهت اطلاع از لیس این کشورها با ما در ارتباط باشید.

 

جواب سوالات فعالسازی فیوچرز بایننس

 

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
00:52
 
 

 

فعالیت کدام کشور ها در بایننس ممنوع است؟

۷ بازديد


بایننس یک صرافی رایج ارزهای دیجیتال است که در آن سرمایه گذاران دارایی های دیجیتال خود را خریدار و فروش و یا ذخیره می کنند. این شرکت بزرگترین پلتفرم تجارت کریپتو از نظر حجم تجارت با میلیون ها مشتری در سراسر جهان است. اخیراً بسیاری از معامله گران بایننس به دلیل کشور محل سکونت، حساب های تجاری خود را به طور موقت یا برای همیشه مسدود کرده اند و بسیاری از کشور ها منجر به تحریم بایننس شده اند و اجازه اکانت وریفای شده بایننس را نمی دهند.

بایننس در 2017، سال‌ها بعد از شروع فعالیت چند صرافی رمز ارزی بزرگ، تاسیس شد. اما به سرعت مسیر موفقیت را طی کرد و توانست به جایگاه نخست دست پیدا کند. در حال حاضر از نظر حجم معاملات روزانه Binance با اختلاف بسیار زیاد از رقبا در رتبه اول قرار دارد. از نظر تعداد جفت معاملاتی (بازارها) پشتیبانی شده نیز بایننس بعد از هات بیت و گیت آی‌آو سومین گزینه برتر است. متاسفانه ایران منجر به تحریم بایننس شده است.

بزرگترین پلتفرم اکسچنج کریپتوکارنسی در دنیا به کاربران تعدادی از کشورها سرویس نمی‌دهد. در قوانین و مقررات ثبت نام در بایننس و ترید در بایننس آمده که در صورت فعالیت افراد ساکن کشورهای پشتیبانی نشده در اینجا، ارزهای دیجیتال آن‌ها مسدود( تحریم بایننس ) خواهد شد.

وریفای بایننس

 

شرایط مورد قبول کشور ها برای اجازه فعالیت در بایننس

به طور کلی، تبدیل کریپتو به فیات در برخی کشورها محدود است. و باید از مقررات سختگیرانه پیروی کند. از آنجایی که بایننس فقط صرافی ارز دیجیتال به کریپتو بود. تا چند وقت اخیر، تقریباً در همه کشورهای جهان می توانست فعالیت کند . مگر اینکه کشور به دلایلی از جمله عدم رعایت مقررات کشور تصمیم به مسدود کردن و تحریم بایننس گرفته باشد.

بایننس در چندین کشور در قاره آمریکا، اروپا، آسیا و سایر کشورها به فعالیت خود ادامه می دهد. با این حال، به دلیل قوانین مالی سختگیرانه در سطح جهانی، بایننس ارائه خدمات خود به مشتریان را در برخی کشورها محدود کرده است و منجر به تحریم بایننس شده اند. کشور ایران جزو کشورهایی هست که به دلیل رعایت نکردن قوانین سازمان FATF تحریم شده و اجازه فعالیت را ندارد. همچنین یک کشور برای عضو شدن در این سازمان باید ویژگی‌های مهمی از جمله جمعیت بالا، تولید ناخالص داخلی قابل توجه، بخش بانکی توسعه‌یافته و غیره داشته باشد. اعضا همچنین باید بر اساس استانداردهای مالی پذیرفته‌شده عمل کنند و در سایر سازمان‌های بین‌المللی مهم عضو باشند در غیر اینصورت تحریم شده و اجازه فعالیت ندارند. همچنین بایننس در حال مسدودسازی معاملات مشتقه رمز ارز یا فیوچرز و قراردادهای آتی در اروپا است و این کار را از آلمان، ایتالیا و هلند شروع می‌کند

 

کشورهای تحریم در سایت فریلنسر دات کام | freelancer.com

۸ بازديد


فریلنسینگ یک حرفه مبتنی بر قرارداد است که در آن فرد به جای استخدام در یک سازمان، از مهارت ها و تجربه خود برای ارائه خدمات به تعدادی از مشتریان استفاده می کند.
 این شرکت 4.5 میلیون پروژه انجام شده و نزدیک به 8 میلیون کاربر تایید شده در درون خود جای داده است و در حال حاضر بزرگترین بازار وابسته به بخش خصوصی در جهان است. همان‌طور که گفته شد، این سایت بر روی طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله توسعه وب، نرم افزار، طراحی، نویسندگی، بازاریابی و وارد کردن داده‌ها تمرکز دارد.همچنین امروزه کشورهای تحریم در فریلنسر بسیار زیاد است که ایران هم جزو همین کشور ها هست.  این وب سایت برای اکثر کشورهای مختلف جهان بدون مشکل و محدودیت قابل دسترس است اما فریلنسرهایی که در داخل ایران زندگی می‌کنند، نمی‌توانند به راحتی در این سایت و دیگر سایت های فریلنسری فعالیت کنند. از این‌رو داشتن اکانت آماده سایت فریلنسر در این سایت می‌تواند تا حدودی آن‌ها را در انجام فعالیت‌های این سیستم یاری کند.

 

خرید اکانت فریلنسر

 

 

 

مشاغل مهم فریلنسری و کشور های تحریم در سایت فریلنسر

 

   

کشورهای تحریم شده در سایت فریلنسر

 کشورهای تحریم در فریلنسر به دلیل قوانین و تحریم های قابل اجرا از انجام تجارت با افراد و نهادهای مستقر در کشورها یا مناطق خاص محدود شده است. کاربران یا شرکت‌های تجاری مستقر در کشورها یا مناطق زیر مجاز به استفاده از وب‌سایت نیستند:

• کوبا

• ایران

• کره شمالی

• سوریه

• کریمه ( منطقه ای در اوکراین )

• جمهوری خلق دونتسک (DNR)

• جمهوری خلق لوهانسک (LNR)

حساب هایی که به دلیل این محدودیت توسط مدیران فریلنسر بسته یا به حالت تعلیق درآمده اند، بازگردانده نخواهند شد.این به معنای این است که کشورهای تحریم در فریلنسر نمی توانند حساب هایشان را بازگردانی کنند.

اقتصاد گیگ آمریکا بیشترین رشد را در سال 2019 تجربه کرد. و درآمد فریلنسرها 78 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. این مطالعه از داده های بیش از 300000 کارگر آزاد در شبکه Payoneer استفاده می کند. پس از بزرگترین اقتصاد جهان، بریتانیا و برزیل قرار گرفتند که هر کدام در سال گذشته جهشی دردرآمد کارگران گیگ داشته اند که به ترتیب 59 و 48 درصد افزایش یافته است. با این حال، این آسیا بود که بیشترین رشد منطقه ای را با درآمدهای 138 درصدی در چهار کشور ثبت کرد. این اتهام توسط پاکستان رهبری می شد که در سال گذشته شاهد افزایش 47 درصدی درآمد فریلنسرها بود. فیلیپین، هند و بنگلادش به جمع 10 کشور برتر پیوستند.

 

لو رفتن آی پی ( IP ) ایران در بایننس و راهکار های مناسب برای رفع این مشکل

۸ بازديد


اگر در بایننس از قبل شروع به فعالیت کرده اید، حتما از محیط کاربری مطلوب و میزان معاملات بالا در این صرافی آگاهی دارید. باید در نظر داشته باشید. که به دلیل حجم بالای معاملات، بایننس سخت گیری هایی را در زمینه مبارزه با پولشویی و کلاهبرداری دارد. و به دلیل اینکه ایران در لیست کشورهای تحریم برای احراز هویت در بایننس قرار دارد. کاربرانی ایرانی حین استفاده از بایننس باید هویتشان پنهان بماند وگرنه احتمال لو رفتن Ip ایران در بایننس وجود دارد. در این قسمت تیم ما مطالب لازم را برای شما ارائه می دهد.

 

وریفای بایننس

 

دلیل مسدود شدن حساب کاربری بایننس ( Binance )

یکی از دغدغه های اصلی کاربران ایرانی فعالیت در بایننس می باشد. گفتنی است. که بایننس با پیروی از قوانین ایالات متحده آمریکا و تحریمات گسترده، استفاده از خدماتش را علاوه بر کاربران ایرانی ، بر چند کشور دیگر ممنوع کرده است. پس کاربران ایرانی اگر مشتاق به فعالیت در صرافی بایننس هستند، باید علاوه بر هویت ، Ip کشور خود را نیز از دید بایننس مخفی نگهدارند که منجر به لو رفتن  Ip ایران در بایننس نشود.

اگر برای وریفای تضمینی بایننس خود به دنبال مدرک هویتی هستید در نظر داشته باشید که پاسپورت شما به هیچ عنوان مدرک مناسبی برای احراز هویت این صرافی نیست. چون هویت شما روی پاسپورت ایرانی نوشته شده است. پس ا پاسپروت ایرانی برای وریفای و احراز هویت استفاده نکنید.

بایننس ممکن است به روش های مختلفی متوجه ایرانی بودن کاربر شود. اما دلیل اصلی که عموما باعث مسدود شدن حساب کاربری بایننس می شود، لو رفتن Ip ایران در بایننس است. استفاده نکردن از یک آی پی ( Ip ) واحد در هنگام ثبت نام و ورود به بایننس در پلتفرم های متفاوت است که باعث لو رفتن هویت کاربران ایرانی می شود.

هنگام ورود به بایننس از ارائه شماره تلفن خود که با پیش شماره +98 است جلوگیری کنید. عموما کاربرانی که با بایننس سرو کار دارند. از تحریمات این صرافی علیه کشورمان آگاهی دارند. علاوه بر این ها حواستان به آی پی کشور های غیر مجاز به فعالیت در بایننس باشد. چون برخی کشور های دیگر نیز از فعالیت در بایننس محروم هستند.

شواهد نشان داده است بعد از لو رفتن Ip کشور های ممنوعه در بایننس، اجازه برداشت دارایی  را به کاربران خود نمی دهد.

 

مدرک اثبات منبع ثروت و درآمد در بایننس ( source of wealth declaration )

۴ بازديد


صرافی ارز دیجیتال Binance از این پس با انجام یک راستی‌آزمایی هم کاربران جدید و هم کاربران فعلی را ملزم می‌کند بعد از وریفای بایننس به اثبات منبع ثروت ( proof of wealth ) در آن برسد. این توسط صرافی در اطلاعات به روزرسانی خدمات Binance اعلام شده است . هدف در اینجا نیز ظاهراً مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم است.

در درجه اول، قرار است در مورد تأیید هویت کاربران توضیحاتی ارائه شود و همچنین بایننس از شما خواستار این است منبعی که از آن ثروت خود را بدست آورده اید را اعلام کنید. چرا که بایننس به اثبات منبع ثروت شما نیاز دارد. موضوع اثبات منبع ثروت در بایننس در حال حاضر نقل محافل ترید ها می باشد. با آخرین اصلاحات قانون پولشویی و یادداشت های کاربردی BaFin، بایننس مقررات سختگیرانه تری برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را اعمال کرد. در این مقاله تیم تلماتو، اطلاعات جامعی در مورد این تعهدات پیرامون اثبات منبع ثروت، که اخیراً لازم الاجرا شده است، ارائه می دهد.

 

گرایش تمامی صرافی ها از جمله بایننس برای اثبات منبع درامد و ثروت جهت ترید

 این صرافی‌ها اکنون باید برای برخی از تراکنش‌های خاص منبع منابع مالی و ارزهای دیجیتال را نیز از کاربران خود مطالبه کنند. تشدید اخیر قانون مبارزه با پولشویی اتحادیه اروپا نیز بر تمامی صرافی ها تاثیر خود را گذاشته است. به عنوان مثال، صرافی ارز دیجیتال Bitpanda مستقر در اتریش اخیراً شروع به درخواست اثبات منبع درامد (به طور دقیق تر: اثبات منبع وجوه) از کاربران خود کرده است. این شامل سوال در مورد منبع پول و منبع ارزهای رمزنگاری شده (که از Bitpanda خریداری نشده اند) است. گزارش های متعددی از مسدود شدن حساب های کاربری وجود دارد.

بایننس اولین قدم به سوی اثبات منبع ثروت و درامد ( proof of wealth ) را اعلام کرد. بنابراین جای تعجب نیست که صرافی رمزارز بایننس که اکنون (به ظاهر) مستقر در مالتا است، اکنون نیز به نظر می‌رسد در مقابل فشار زیاد حوزه ارزهای رمزپایه سر فرود آورده و کاربران خود را ملزم به اثبات منبع ثروت کرده است. بایننس به طور مداوم خدمات خود را در راستای افزایش حفاظت کاربران، بررسی می کند. 

 

اثبات منبع ثروت در بایننس و منبع ارز های رمزنگاری شده

ایجاد حساب و آموزش نحوه وریفای احراز هویت و معرفی صرافی اوپن سی ( OpenSea )

۷ بازديد


اگر در مورد توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT و صرافی غیرمتمرکز اوپن سی ( OpenSea ) سر و صدای زیادی می‌شنوید، ممکن است تعجب کنید که چه چیزی هستند؟  از توکن ها می توان به عنوان نماینده ضد دستکاری مالکیت برای دارایی های دیجیتال و فیزیکی استفاده کرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که این صرافی نیز کاربران ایرانی را مورد تحریم قرار داده است و مانند وریفای بایننس کاربران ایرانی با مشکلات متعدد روبرو نیستند. در ادامه مطلب به  با افزایش ارزهای دیجیتال و ایمن سازی معاملات با استفاده از این ارزها، صرافی های زیادی در سراسر جهان به وجود آمدند. صرافی ها به دو نوع متمرکز و غیرمتمرکز دسته بندی می شوند که در این مقاله به مزایا و معایب همچنین معرفی صرافی غیرمتمرکز اوپن سی OpenSea اشاره شده و می توانید ایجاد اکانت ، آموزش نحوه وریفای و احراز هویت اوپن سی ( OpenSea ) را در ادامه مطلب بخوانید.

 

انواع تقسیم بندی صرافی ها

صرافی متمرکز: این نوع صرافی یک نوع پلتفرم معاملاتی آنلاین است که رایج ترین انتخاب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در صرافی های متمرکز یک مرکز معتبر برای نظارت معاملات کاربران وجود دارد و از عملیات غیرقانونی جلوگیری می کند و صرافی های وریفای و احراز هویت را برای کاربران الزامی کرده اند، مانند: انجام وریفای بایننس که عملکردی شبیه بانک دارد و بسیار معتبر است.

صرافی غیرمتمرکز: در این صرافی ها افراد بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و احرازهویت، عملیات خود را به صورت همتا به همتا ( کاربر به کاربر ) بدون نیاز به واسطه انجام می دهند و هیچ مرکز نظارت کننده ای به طور مستقل ندارد. در صرافی های غیرمتمرکز امکان خرید و فروش با فیات ( ارز رایج کشورها ) امکان پذیر نمی باشد. همانند OpenSea که یک صرافی غیرمتمرکز برای خرید و فروش NFT می باشد.

برای نحوه وریفای و احراز هویت صرافی غیرمتمرکز اوپن سی ( OpenSea ) در زمینه خرید و فروش انواع NFT ها و برای کسب اطلاع با تلماتو همراه باشید

 

NFT چیست؟

مخفف شده کلمه Non-Fungible token ( توکن غیرقابل تعویض ) می باشد، NFT ها توکن های غیرقابل تعویض هستند که به صورت شفاف روی بلاک چین ثبت می شوند، این یک تعریف کلی از NFT می باشد. منظور از غیرقابل تعویض منحصر به فرد بودن یک کالای دیجیتال منحصر به فرد است، به عنوان مثال شما می توانید یک محصول یا نوشته همانند توئیت که محصول خودتان است را به NFT تبدیل کرده و آن را به فروش برسانید. هر چیزی را می توان توکنیزه کرد، از هنر دیجیتال و موسیقی گرفته تا دارایی های درون بازی و دارایی های دنیای واقعی مانند املاک و … این دارایی های دیجیتال به عنوان راه حلی برای هنرمندانی که می خواهند از مالکیت معنوی خود محافظت کنند، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

Open sea به عنوان یک بازاری برای خرید و فروش NFT ها می باشد که فعالیت آن به صورت غیرمتمرکز است ، به کاربران امکان خرید و فروش توکن های غیر قابل تعویض را می دهد.

 

فروش NFT در صرافی OpenSea ( اوپن سی )

 OpenSea بازاری شبیه به Amazon است، با این تفاوت که تمام اقلام فهرست شده مجموعه‌ای دیجیتال منحصر به فرد در قالب NFT هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را بخرند یا بفروشند، این پلتفرم یک صرافی غیرمتمرکز و همتا به همتا (peer to peer) است که کاربران را قادر می‌سازد تا به طور مستقیم و بدون اعتماد با یکدیگر معامله کنند.

هنرمندان دیجیتال و سازندگان محتوا می‌توانند از این پلتفرم برای به فروش رساندن NFT های خود همچنین، ایجاد بازارهای سفارشی و مجموعه‌های NFT، تعیین هزینه روی توکن‌های خود و ایجاد حراجی برای فروش آنها استفاده کنند.

 

کیف پول های پشتیبانی شده توسط صرافی Opensea 

  • Meta Mask
  • Coinbase Wallet
  • Trust Wallet
  • Portis
  • Dapper
  • Bitski
  • Authereum
  • Formatic / Magic
  • Kaikas
  • Torus
  • Wallet Link
  • Wallet Connect
  • Opera Touch
  • Venly
  • Phantom
  • Glow

این صرافی از کیف پول های زیادی استفاده می کند که مهم ترین آن ها،  Coinbase Wallet و Trust Wallet می باشد.

 

آموزش رفع خطا و ارور های بایننس موقع وریفای پلاس و احراز هویت

۶ بازديد


مسلما شما هم اخیرا موقع وریفای پلاس بایننس با خطا و ارورهای عجیب غریبی مواجه می شوید. این مسئله همواره برای تریدر ها مایه سردرگمی و دردسر می شود. و شاید درآخر نیز نتواند اکانت بایننس خود را وریفای و احراز هویت کنند. در این مقاله تیم تلماتو با تجربه چندین ساله خود آموزش های لازم برای رفع خطا و ارورهایی که هنگام احراز هویت و وریفای بایننس رخ میدهد، به طورکامل توضیح داده شده است تا درصورت برخورد با اینگونه خطاها و ارورهای بایننس بتوانید آن ها را برطرف کنید برای رفع ارور و خطا بایننس برای شما راهکارهایی ارائه داده شده است که می توانید مطالعه بفرمایید.

 

وریفای پلاس بایننس

 

ارورهای وریفای پلاس

 

(please make sure that address and.or postal code you have entered fully corresponds to address at basic validation and address in proof of address document) 

 

لطفاً مطمئن شوید که آدرس و یا کد پستی که وارد کرده‌اید کاملاً با آدرس در تأیید اولیه و آدرس در سند اثبات آدرس مطابقت دارد. برای قبض آب و برق آدرس عرضه برای تأیید استفاده می شود.

راهکار: راهکار این است که قبض آب یا برقی که از شما می خواهند را سعی کنید اطلاعاتش با اطلاعات مدارکی که ارسال کردید مطابقت داشته باشد. در غیر اینصورت ربات جعلی بودن مدارک را تشخیص داده و بایننس وریفای شما را رد می کند.